יחימוביץ' נגד הרצוג: "ההתייצבות המוחלטת לצד נתניהו היא שגיאה"

הקרב במחנה הציוני מתחמם על רקע הגיבוי שמעניק יושב ראש המפלגה יצחק (בוז'י) הרצוג לראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא הסכם הגרעין בין איראן והמעצמות, תקפה היום (חמישי) יושבת הראש לשעבר ח"כ שלי יחימוביץ' בראיון לגלי צה"ל את הרצוג, ואמרה כי הגיבוי המוחלט הזה הוא טעות.

"אני מסתכלת בביקורתיות מסוימת על ההתיצבות המוחלטת לצד נתניהו. זו פשוט שגיאה", אמרה יחימוביץ', והוסיפה כי "דווקא בגלל דברי הרצוג, חשוב להדגיש כי מי שהביא אותנו למצב הזה זה נתניהו". יחימוביץ' הוסיפה: "אם ההסכם עם איראן אכן כל כך גרוע – הרי מי שהביא אותנו עד הלום זה נתניהו".

ח"כ מירב מיכאלי, שנחשבת מקורבת להרצוג, הגיבה בגלי צה"ל לדיווחים, שנשמעו בין היתר על ידי חברת הכנסת זהבה גלאון, על כניסה אפשרית של המחנה הציוני לקואליציה וכינתה אותם "קשקוש".

מיכאלי אמרה כי היא שוחחה עם הרצוג והוא הכחיש מכל וכל את הדיווחים הללו. "מה לעשות שהרצוג חושב שהסכם הגרעין הוא רע, ובנושא הזה הוא מגבה את נתניהו. מותר להיות נגד תוכנית הגרעין ולהתנגד לכניסה לקואליציה", הדגישה.

יחימוביץ. מחדד את עמדותיה מול הרצוג | צילום: מרק ישראל סלם

הרצוג: "הרקטה מעזה היא תזכורת לטרור שמקורותיו קיבלו חיזוק מהסכם הגרעין"
הרצוג עצמו ממשיך להביע קו של גיבוי למדיניות ראש הממשלה נתניהו בנושא הגרעין.

בפגישה עם עם שר החוץ הבריטי פיליפ המונד, התייחס הרצוג גם לרקטה שנפלה הלילה בעוטף עזה, ואמר: "הרקטה שנורתה הלילה מעזה היא תזכורת כואבת לטרור המאיים על תושבי מדינת ישראל. זה אותו טרור שקיבל חיזוק נוסף בהסכם הרע שנחתם בוינה עם ממלכת הטרור האיראנית".

הרצוג הדגיש כי "ישראל לא יכולה להסכים למצב בו יינתנו כלים, מימון ולגיטימציה למקורות הטרור נגדה ונגד אזרחיה ומידידותינו בעולם, אנו מצפים, ללא קשר לביקורת שיש לנו כאופוזיציה על התנהלותו של נתניהו בנושא, לבצע צעדים ממשיים שיחזקו את ביטחונה של ישראל מול האיום המחריף באזור".

לכתבה במעריב

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן