ים של סוכריות: Activision רוכשת את קנדי קראש ב-5.9 מיליארד דולר

הקראש על משחק הסוכריות הצבעוניות של King Digital Entertainment הוא התמכרות ידועה עבור רבים, אך אתם חייבים להודות שהצעתה של חברת Activision לרכישת החברה המפתחת של המשחק הפופולרי, הוא מרשים: 5.9 ביליון דולר הוא הסכום האסטרונומי שתשלם עבור הקנדי קראש, וארסנל משחקים נוסף שפיתחה King ל-IOS ואנדרואיד.

בובי קוטיק, מנכ"ל Activision, אמר: "הרווחים כתוצאה מהמיזוג הופכים אותנו לחברה החזקה ביותר היום, העוסקת ביצירת תוכן אינטראקטיבי – בידורי. יש לנו יותר מחצי מיליארד משתמשים פעילים בכל חודש והפוטנציאל הוא להגיע לעוד ועוד משתמשים ברחבי העולם".

סוכריה ממכרת | צילום: CandyCrushSaga.com

לשם השוואה, חברת Disney רכשה את Star Wars ואת כל התוכן שיצרה עבור 4 מיליארד דולר, מייקרוסופט שילמה על רכישת Minecraft 2.5 מיליארד דולר ואילו פייסבוק רכשה את Oculus Rift עבור 2 מיליארד דולר בלבד. מה שהופך את עסקת הרכישה של קנדי קראש למשמעותית ביותר בעולם משחקי הוידאו.

חברת Activision מחפשת פלטפורמות כמו קנדי קראש, שביכולתן להמשיך ולהניב רווחים שנה אחר שנה, כשהמותג אינו צפוי להישחק. השאלה המתבקשת היא, האם קנדי קראש תמשיך לייצר כסף כפי שייצרה עד כה. הרכישה מהווה הבעת אמון במותג, ו-King אף הוכיחה את חוזקה בשוק משחקי הסלולר, לאחר ששחררה גם את קנדי קראש סודה סאגה שהפך להצלחה, כאשר המשחק מדורג כאפליקציה השישית המבוקשת ביותר על ידי הגולשים.

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן