ירושלים: פעוט אחד נפטר ונוסף במצב קשה משאיפת חומר הדברה

מספר בני משפחה נחשפו לחומר רעיל בדירה ברחוב שח"ל בירושלים. חובשים של "איחוד הצלה" הגיעו למקום וביצעו פעולות החייאה בפעוטה בת שנתיים. במקביל הגיעו למקום חובשי מד"א וביצעו פעולות החייאה בפעוט נוסף.

הפעטות, בנות שנתיים ו-4, פונו לבית חולים תוך כדי החייאה, את אחד הילדים לא הצליחו הרופאים להציל והוא מת בבית החולים. החובשים גם העניקו טיפול רפואי לשני ילדים נוספים (6, ו-8) שנפגעו קל ולשני הוריהם.

ההערכה היא כי בני המשפחה נפגעו מחומר רעיל שפוזר במהלך הדברה שבוצעה במקום. המדביר שעבד אתמול בדירה נלקח לחקירה על ידי המשטרה.

צילום אילוסטרציה | מתוך ויקיפדיה

דביר עדני חובש "איחוד הצלה" שהגיע לזירה סיפר כי "לאחר שתורן במוקד הדריך את האם לביצוע החייאה טלפונית, הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים וביצענו פעולות החייאה על תינוקת כבת שנתיים. בנוסף, הענקנו טיפול רפואי לשני ילדים מבני המשפחה שנפגעו באורח קל. בני המשפחה נחשפו לחומר רעיל ככל הנראה לאחר הדברה שבוצעה בדירה".

ד"ר עובדיה שמש, סמנכ"ל שערי הצדק, בית החולים אליו פונתה המשפחה הסביר, "התינוקות הגיעו במצב קשה מאד. היינו חייבים להכניס אותם מיד לחדר הטראומה עם צוותים גדולים. מצבם לא יציב. יש אפילו ילד אחד שאנו לא בטוחים שהוא יצליח לשרוד. כל המומחים להרעלות נמצאים פה והתגייסו. ההורים יודעו לגבי המצב. הם בחוץ. ברגע שידענו באיזה חומר מדובר מנסים לגזור את הטיפול. בשלב זה, הולכים להביא לנו את החומר. מדובר ב'פוסין', חומר להדברת חרקים".

לכתבה באתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן