ישראל כץ: "אנחנו לא משחדים את העובדים כדי שיסכימו לרפורמה"

שר התחבורה ישראל כץ התייחס בסוף השבוע למאבק המתנהל בחודשים האחרונים מול ועדי הנמלים המתנגדים לרפורמה אותה הוא מנסה לקדם. " אנחנו לא משחדים את העובדים כדי שיסכימו לרפורמה", אמר. "חרטתי על דגלי את ערך התחרות והשוק החופשי. ברכבת היה ועד עובדים מיליטנטי שחשב שהוא מנהל את הרכבת ומנע את שיפור השירות למען הציבור ומנענו את הדבר הזה."

כץ שהפך בחודשים האחרונים ליעד עבור וועדי העובדים ובראשם אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, הצהיר כי איומי ההתפקדות והנקמה האישית לא ירתיעו אותו מדרכו. "נמלים חדשים שמייצרים תחרות מול הנמלים הקיימים , זו מבחינתי הצלחת הרפורמה. מי שמחזיק את היד על השאלטר וסוגר את הנמל בשביל לחגוג בר מצווה לבן שלו מתנגד לתחרות. לבושתנו ההסתדרות מגבה את זה. המדינה התרגלה לשלם לוועדים ולהיכנע. הממונה על השכר אמר לי: תפקידנו להיכנע. אמרתי לו תתפלא. אנחנו לא משחדים את העובדים כדי שיסכימו לרפורמה. הם רוצים שנתחייב שלא יפוטרו עובדים. אצלי אין דבר כזה. לא יקום ולא יהיה."

כ"ץ. "לא משחדים את העובדים" | צילום: Asip-Chanel

כץ אמר את הדברים בכנס של התנועה הליברלית החדשה המקדמת שורה של נושאים כלכליים, בטחוניים וחברתיים, ביניהם כלכלה חופשית, צבא מקצועי, לגליזציה של קנאביס וחירות הפרט. באירוע נכחו פוליטיקאים, אנשי רוח, כלכלנים, סטודנטים ומובילי דעת קהל מכל גווני הקשת הפוליטית. "המונים בישראל תומכים בתפיסות הליברליות ובכלכלה חופשית ואנו שמחים לתת להם במה ולהציג את הישגי התנועה הליברלית החדשה ואת חזוננו במאבק נגד המגבלות הרבות מהן סובלים אזרחי ישראל", אמר בועז ארד מיוזמי הכנס.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן