חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

יש לכם סטארט אפ? המייסד של סקייפ אולי מחפש אתכם

יש לכם סטארט אפ שאתם חושבים שיכול להיות הדבר העולמי הבא? אולי תשמחו לדעת שניקלאס זנסטרום, אחד ממייסדי תוכנת הטלפון האינטרנטי – סקייפ – מתכנן לטוס כעת ברחבי העולם בכדי למצוא הרעיון שיביא לעולם משהו חדש.

"הכשרון יכול לצוץ בכל מקום בעולם, אין רק גוש בניינים אחד", אמר היזם השבדי במטה של קרן Atomico – קרן ההון סיכון שהוא הקים.

זנסטרום, מחפש חברות סטארט-אפ שמוכנות להעביר את הציוד והידע שלהן לשווקים חדשים והוא בונה על הניסיון הרב שלו שרכש מסקייפ בכדי להביא את הרעיון הבא.

סקייפ נמכרה ל-e-Bay בשנת 2005 בכ-3 מליארד דולר, לפני שקנה בחזרה על ידי קונסורציום הכולל זנסטרום בשנת 2009. שנתיים לאחר מכן החברה שוב נמכרה, הפעם למיקרוסופט עבור 8.5 מליארד דולר.

צילום: רויטרס

בשנת 2006, נבחר זנסטרום על ידי מגזין טיים בשנת 2006 כאחד מ100 האנשים המשפיעים ביותר שלה. "כיזם מתחיל, בדרך כלל אין לך את הניסיון לדעת איך עובדים השווקים בעולם:  איך אסיה עובדת? איך אירופה עובדת או אמריקה הלטינית?".

Atomico, שנוסדה על ידי זנסטרום בשנת 2006, השקיעה בחברות בצפון אירופה כולל Rovio – המפתחת של"אנגרי-ברידס", ולרשותו השקעות בעשרות סטארט-אפים מצליחים. עכשיו הוא מחפש את הסטארט-אפ הבא.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן