יש לכם סטארט אפ? המייסד של סקייפ אולי מחפש אתכם

יש לכם סטארט אפ שאתם חושבים שיכול להיות הדבר העולמי הבא? אולי תשמחו לדעת שניקלאס זנסטרום, אחד ממייסדי תוכנת הטלפון האינטרנטי – סקייפ – מתכנן לטוס כעת ברחבי העולם בכדי למצוא הרעיון שיביא לעולם משהו חדש.

"הכשרון יכול לצוץ בכל מקום בעולם, אין רק גוש בניינים אחד", אמר היזם השבדי במטה של קרן Atomico – קרן ההון סיכון שהוא הקים.

זנסטרום, מחפש חברות סטארט-אפ שמוכנות להעביר את הציוד והידע שלהן לשווקים חדשים והוא בונה על הניסיון הרב שלו שרכש מסקייפ בכדי להביא את הרעיון הבא.

סקייפ נמכרה ל-e-Bay בשנת 2005 בכ-3 מליארד דולר, לפני שקנה בחזרה על ידי קונסורציום הכולל זנסטרום בשנת 2009. שנתיים לאחר מכן החברה שוב נמכרה, הפעם למיקרוסופט עבור 8.5 מליארד דולר.

צילום: רויטרס

בשנת 2006, נבחר זנסטרום על ידי מגזין טיים בשנת 2006 כאחד מ100 האנשים המשפיעים ביותר שלה. "כיזם מתחיל, בדרך כלל אין לך את הניסיון לדעת איך עובדים השווקים בעולם:  איך אסיה עובדת? איך אירופה עובדת או אמריקה הלטינית?".

Atomico, שנוסדה על ידי זנסטרום בשנת 2006, השקיעה בחברות בצפון אירופה כולל Rovio – המפתחת של"אנגרי-ברידס", ולרשותו השקעות בעשרות סטארט-אפים מצליחים. עכשיו הוא מחפש את הסטארט-אפ הבא.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן