כחלון: "אני פורש מהכנסת – אך לא עוזב את הליכוד"

"הודעתי על פרישה מהתמודדות לכנסת, אבל אני לא פורש מהליכוד. אני מרגיש שאני צריך לקחת פסק זמן ולהמשיך לפעול להצלחת המפלגה", כך אמר היום שר הרווחה והתקשורת הפורש, משה כחלון, בדברים פומביים ראשונים מאז הודעת הפרישה המפתיעה.

"עשינו רפורמות ושינויים גדולים, כל אלה הביאו לרווחת האזרחים", אמר כחלון. "אני בטוח שהממשלה תמשיך ברפורמות. יוקר המחיה עדיין גבוה". כחלון החמיא לראש הממשלה בנימין נתניהו, וציין כי "אלמלא שיתוף הפעולה של ראש הממשלה לא היינו מצליחים לבצע את הרפורמות. הן היו מנוחת על השולחן שנים רבות, ונדרש ראש ממשלה כזה כדי להביא אותן לפועל".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

כחלון הודה לאנשי משרד התקשורת והרווחה, והוסיף כי יפרוש מהכנסת, אך ימשיך להיות חלק מן הליכוד, ויופיע בתשדירי הבחירות של המפלגה. "הודעתי על פרישה מהתמודדות לכנסת, אבל אני לא פורש מהליכוד. אני מרגיש שאני צריך לקחת פסק זמן ולהמשיך לפעול להצלחת הליכוד. יש לי רצון גדול להשתלב במערכת שתקדם את תחום שיטת הממשל בישראל. יש הרבה מה לקדם. הדברים האלה יביאו לשוויון בנטל, לטיפול בחיילים משוחררים, במעמד הביניים".

נתניהו וכחלון בישיבת סיעת הליכוד | צילום: מרק ישראל סלם

את ישיבת הסיעה פתח ראש הממשלה בנימין נתניהו, שדיבר על ההליכה לבחירות, והבטיח לחברי הסיעה ש"הפעם זה סופי", בהתייחסו לדיל שנרקם בחודש מאי עם סיעת קדימה. "נבקש את אמון הבוחר. הבטחנו לו שנחזק את הכלכלה והביטחון, ועשינו זאת בעבודה משותפת. אני מקווה שאזרחי ישראל יתנו לנו מנדט להמשיך את העבודה".

נתניהו התייחס גם אל פרישתו של כחלון: "אני יכול להבין את הרצון לקחת פסק זמן, קרה לי גם. אני לא נואשתי ולא מתכוון להתייאש מהניסיון לשכנע אותו להישאר איתנו. מקומך איתנו בהובלת המדינה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן