כך שימוש מוגבר בפייסבוק יציל אתכם מגניבת זהות

מייסדי חברת הסטארט אפ האירית טרסטב יכולים לחייך. לאחרונה זכתה החברה בפרס הטכנולוגי היוקרתי ביותר באירופה והוכתרה כסטארט אפ הצעיר הטוב ביותר ביבשת. שופטי תחרות האולסטארס של הטכנולוגיה התרשמו מאוד מהשירות של החברה שמציע מעין "טביעת אצבע" דיגיטלית שמטרתה מניעת הונאות וגניבת זהות. 

טרסטב משתמשת במידע המגיע מחשבונות המדיה החברתית השונים של המשתמש על מנת ליצור מנגנון המאשר את זהותו. כך יכולים עסקים מכוונים לוודא שכרטיס האשראי בו הוא משלם להם באינרנט אכן שייך לו. 

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

המידע הנאסף על ידי טרסטב על המשתמש נשמר במאגרי המידע של החברה ומשמש לאישור פרטי ההשמנה והמשלוח שהוא מזין. באתר החברה כתוב כי שיטה זו של אימות נתוני המשתמש מצמצמת באופן ניכר את גניבות הזהות והונאות האשראי באינטרנט. 

מתוך אתר trustev.com

את טרסטב ייסדו פט פיילן וכריס קנדי שגייסו 300 אלף דולר בלבד בחודש פברואר האחרון. השניים הכירו במהלך עבודתם בחברת התקשורת קיוביק טלקום. זהו אינו הסארט אפ הראשון של פיילן שהיה אחד המייסדים של הטוויטר פון. כעת, בטרסטב פיילן לקח על עצמו את הנהגת מחלקת המוצרים. 

טרסטב הוקמה במסגרת חממה של רשת התקשורת הספרדית טלפוניקה הפועלת כיום ב-25 מדינות באירופה ובאמריקה הלטינית. על מנת לנצח את תחרות האולסטארס האירופית היו צריכים מייסדי טרסטב להביס שתי חברות סטארט אפ חזקות: סנאפ פאשיון (SnapFashion) – מנוע חיפוש המאפשרת למשתמשים למצוא פרטי אופנה ברחבי הרשת על ידי חיפוש תמונות ואקוצ'יין (EcoChain) – חברה המספקת מחשבון זיהומים סביבתיים עבור חברות תעשייתיות. 

השופטים בתחרות האולסטארס כללו כמה מנהלי קרנות הון סיכון גדולות באירופה ויזמי סטארט אפ מצליחים. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן