כץ: "כיף לראות את לברון מטביע ולא את אלון חסן מטביע את הנמל"

על רקע הסערה סביב התנהלותו של יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, והודעתה של הנהלת הנמל אתמול ל"איש הצללים" של חסן, גומא (גמליאל) חסין, על הפסקת עבודתו – ממשיך שר התחבורה ישראל כץ לעקוץ את המתנגדים למהלך ההפרטה של הנמלים.

"סיימתי הרגע לראות את גמר ה-NBA", כתב כץ בססטוס שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. "לברון ג'יימס היה ענק. מיאמי ניצחה את סן אנטוניו, כפתה משחק שביעי ותהיה דרמה אמיתית. מקווה שמיאמי ינצחו ויקחו אליפות שנייה ברציפות".

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

אלא שכאן סיים כץ את מצב הרוח הספורטיבי ועבר למתקפה: "איזה כיף לראות את לברון מטביע לסל ולא את אלון חסן מנסה להטביע את הנמל", כתב. "עכשיו אני בדרך לישיבה בירושלים לקידום הרפורמה בנמלים – שני נמלים חדשים מול נמלי חיפה ואשדוד, תחרות אמיתית, ביטול המונופול, הפיכת ישראל למרכז בינלאומי לתובלה ימית, תוספת מקומות עבודה והורדת יוקר המחיה", הבטיח. "מאחל גם לכם יום טוב ופורה".


שר התחבורה ישראל כץ | צילום: יח"צ

בסוף השבוע פורסמה בערוץ 2 כתבת תחקיר נגד יו"ר ועד עובדי הנמל, אלון חסן, בה נטען כי ניצל את מעמדו ואת תפקידו כדי לקדם את עסקיו הפרטיים ואת בני משפחתו בנמל אשדוד ובעיר עצמה. בעקבות התחקיר, שעורר ביקורות נוקבות מצד אנשי ציבור ופוליטיקאים, החליט חסן להשעות את עצמו מתפקידו. עם זאת, הוא צפוי לחזור בימים הקרובים לעבודתו כמפעיל ציוד מכני כבד בנמל. אתמול הודיעה חברת נמל אשדוד על הפסקת העבודה עם החברות שבבעלותו של חסן.

על רקע הסערה סביב התנהלותו של יו"ר ועד העובדים והכוונה להפריט את הנמל, הודיעה היום הנהלת הנמל ל"איש הצללים" של חסן, גומא (גמליאל) חסין, על הפסקת עבודתו. חסין, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל שיווק באגף הלקוחות של הנמל, הושעה מתפקידו בעקבות משפט המתנהל נגדו בימים אלה במסגרתו הוא נאשם בעבירות מרמה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן