כרטיס אשראי אחד שיחליף את כל אלו שבארנק שלכם, הכירו את Curve

המוצר של Curve יושב בצומת שבין מערכות תשלום ניידות כגון ה-Apple Pay, וזו המסורתית יותר של כרטיס האשראי, על ידי שילוב היתרונות של שני העולמות אל תוך פתרון יחיד. החברה מציגה פתרון שמטרתו היא לפשט את הליך התשלומים, על ידי כך שמשלב את כל כרטיסי האשראי שאדם מחזיק אל תוך כרטיס אחד בודד שנתמך בכל מקום. הכרטיס עצמו נבנה על הרשת של מאסטרקארד העולמית, ועובד בדיוק כמו כל כרטיס אשראי רגיל.

כל החיובים במקום אחד

חבילת השירותים של Curve פועלת בעזרת אפליקציה לסמארטפון וכרטיס המכיל בתוכו צ׳יפ, פין, פס מגנטי ותומך בטכנולוגיה ללא מגע. באמצעות האפליקציה תוכלו לנווט בין הכרטיסים השונים, ולשלם עבור כל מוצר עם כרטיס אחר, אותו תגדירו כברירת מחדל. כמובן שכל הרעיון הוא לאפשר דינאמיות ׳וקלילות׳, ולכן בלחיצת כפתור תוכלו להחליף בין הכרטיסים ולהגדיר שכרטיס אחר יהיה ברירת המחדל לחיובים עתידיים.


דרך האפליקציה ניתן גם לנהל מעקב אחר כך החיובים שלכם שבוצעו בכל הכרטיסים, וכל הנתונים מתעדכנים בזמן אמת. כך בעצם נחסך הצורך להיכנס לאתר הבנק ולחפש אחר החיובים בכרטיס ספציפי, שכן הכל נמצא במקום אחד.

כדי להזמין כרטיס אשראי Curve יש להוריד את אפליקצית ה-iOS או להיכנס לאתר החברה. בהמשך, יש להזין קוד בעל 4 ספרות שישמש אתכם כדי להיכנס לאפליקציה ולעשות שימוש בכרטיס. בשלב הבא תתבקשו לסרוק את כל כרטיסי האשראי שלכם דרך האפליקציה, ולבחור מי מהם יהיה ברירת המחדל בכל פעם שתפעילו את האפליקציה. ברגע שיגיע הכרטיס הפיזי של Curve לתיבת הדואר שלכם, יש להיכנס בשנית לאפליקציה ולהזין את הקוד בכרטיס כדי לחבר בינו לבין האפליקציה, וזהו – אפשר לצאת לשופינג.

ב-Curve מבטיחים כי הכרטיס מוגן בפני הונאות ופריצות אבטחה למיניהן וכי פרטי כרטיסי האשראי המקוריים לא נחשפים בפני הסוחרים השונים. כל פעם שמתבצעת רכישה באמצעות Curve, נוצר מעין אסימון ייחודי אשר מעבד את התשלום, תוך כדי ששומר על פרטיו האישיים של המשתמש חסויים.

אז איפה הקאטץ׳? ובכן, כרטיס Curve עולה כ-35 פאונד (196 ש״ח), סכום שמרביתנו לא רגילים לשלם על כרטיס האשראי שלנו. יחד עם זאת, בחברה מסבירים כי מדובר בסכום חד פעמי ולאורך השימוש בו לא נגבות עמלות נוספות (גם לא בחו״ל).

שחר ביאליק, מנכ״ל החברה הסביר לגיקטיים כי ״עלות המוצר, הינו מחיר היכרות חד-פעמי, אשר נועד לאפשר לחברה להקנות למשתמש/ת שלל הטבות, החל מחסכון בעמלות מט״ח כאשר משתמשים ב-Curve בחו״ל (חסכון של למעלה מ-300 ש״ח בממוצע), מבט-על, על כלל ההוצאות ואפשרות לנהלן באופן פשוט ויעיל דרך המכשיר הנייד, וכלה במיקסום איסוף הנקודות באמצעות שימוש באמריקן אקספרס במקומות בהם לא היה ניתן לשלם קודם לכן. בנוסף, אנו מפתחים תכונות נוספות שייאפשרו למשתמש לחסוך למשתמש זמן וכסף נוספים״.

בחודש דצמבר האחרון השלימה החברה סבב גיוס סיד בסך 2 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ביניהם Taavet Hinrikus, המייסדים של TransferWise, ריקי נוקס מ-challenger bank Tandem, אד וורי (Ed Wray) מ-Betfair וחברים מצוות Google Wallet לשעבר. כמו כן השתתפו בגיוס הקרנות Speedinvest, Seedcamp והקרן של ראש העיר לונדון, London Co-Investment Fund.

אחד ממייסדי החברה הוא הישראלי שחר ביאליק, המכהן כמנכ״ל החברה, שברזומה שלו ניתן למנות כבר ארבעה סטארטאפים מצליחים (בין היתר מכירת DoorCenter וחברת SmartEQ בשנת 2010 לחברת ׳מחשבות׳). בנוסף אליו, הצוות כולל את טום פוסטר קרטר, לשעבר COO בחברת Osper ואנה מוסטין וויליאמס, שעבדה בעבר ב-Xbox.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

אכן, תמונות קשות: גוגל סוגרת את פיקאסה

גם בישראל: שירות ׳וידאו חי׳ בפייסבוק יפתח בהדרגה למשתמשי iOS

האפליקציה החדשה של Yo – סטטוס באמצעות אמוג׳י אחד

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן