כתב אישום: פקידת בנק בדיסקונט גנבה מלקוחותיה 700 אלף שקל

כתב אישום נגד פקידת בבנק דיסקונט שעבדה בסניף למעלה מ-30 שנה. על פי כתב האישום פקידת הבנק מואשמת בניצול אמון הלקוחות, גניבה ושליחת יד במרמה לכספם.

לפני יותר משנתיים הגיש בנק דיסקונט בקשה לחקירה נגד אותה עובדת בחשד שמעלה בכספי הלקוחות וגנבה כ-200 אלף שקלים.על פי כתב האישום, במהלך החקירה התגלה כי הסכום גבוה בהרבה מהחשדות והבנק פיצה את בעלי החשבונות הנפגעים בסכום כולל כל 778 אלף שקל. 

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

הנאשמת גנבה כספי לקוחות בכך שיצרה מצג שווא לפיו הלקוחות משכו כסף מחשבונותיהם, והעבירה את הכספים שגנבה לחשבונות שונים בבנק ובין היתר: חשבונה האישי, חשבונות רבים של בני משפחתה, חשבונות של לקוחות אחרים מהם גנבה כסף וחשבונות נוספים. כן נטלה חלק מכספי הגניבה במזומן. על פי סעיף זה משכה הנאשמת סכום של 346 אלף וסכום בלתי ידוע נוסף של מאות אלפי שקלים שהופקדו אצלה.

צילום: עזרא לוי

על מנת להסתיר את מעשיה ועל מנת לחמוק מתחת לראדר של בעלי החשבונות ושל הבנק, הזינה הנאשמת למחשבי הבנק, בכוונה לרמות, נתונים כוזבים, לפיהם בעלי החשבונות הנהנים הפקידו כביכול את הכסף בחשבונם.

כמו כן, גנבה הנאמששני כרטיסי כספומט שהזמינה עבור לקוחותיה, ובמשך שנים, גנבה באמצעות כרטיסי כספומט אלה את כספם של הלקוחות, וגרמה לרישום כוזב במסמכי הבנק על מנת להסוות את הגניבות. בסה"כ גנבה הנאשמת בדרך זו 238,156.90 ₪ במאות הזדמנויות.

מהבנק נמסר כי "האירוע עבר לטיפול רשויות החוק והבנק פיצה את הלקוחות במלוא סכום הנזק".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן