לאומי ו-Elevator משיקים מסלול להשקעה בחברות Fintech

קבוצת לאומי בשיתוף עם Elevator הודיעו הבוקר (ג') על שיתוף פעולה במסגרתו יוצע מסלול השקעה בחברות Fintec – Financial Technology. מדובר בחברות אשר עוסקות בטכנולוגיות הקשורות לעולם התוכן הבנקאי ואשר מתמקדות בשיפור חווית הלקוח במגוון נושאים כגון תשלומים, ניהול השקעות, ניהול פיננסי אישי, מסחר, ניהול סיכונים, אבטחה, שירותים ומוצרים חדשניים.

המחזור הראשון של מסלול ה-Fintech ייצא לדרך בסוף ספטמבר, כאשר החברות הנבחרות ישוכנו כ-6 חודשים במשרדי Elevator ויזכו למעטפת ליווי עסקית וטכנולוגית רחבה. מעטפת זו כוללת, בין השאר, ליווי צמוד של מומחי הפיתוח הטכנולוגי והעסקי בקבוצת לאומי ומובילי המומחים בחברות Fintech בישראל, אשר ישמשו כמנטורים של אותן החברות.

לאומי ו-Elevator יעניקו לחברות ליווי ופיתוח עסקי הכוללים הדרכה בתכנון תקציב, חיבור לנותני שירותים בתעשייה, הכנת תוכנית עסקית, שירותי ענן של אמזון וחבילת שירותים נלווים כגון שירותי חשבונאות, יחסי ציבור, תמיכה משפטית וניהול משאבי אנוש.

צילום: יח"צ

גישה מרחוק לסביבת הפיתוח של הבנק

עוד מעמידה התכנית לרשות היזמים שירותי עיצוב לצד סדנאות העוסקות בעיצוב ובחווית משתמש; נסיעת Road-Show לחודש לניו יורק; גיוס משקיעים, לקוחות ושותפים אסטרטגים. ערכה של חבילת הליווי והייעוץ הזו עשוי להגיע לשווי של למעלה מ-200 אלף דולרים – כאשר סכום זה מתווסף ל-20 אלף הדולרים אשר יקבלו החברות כהשקעה ישירה.

הבנק יספק לחברות במסלול ה-Fintech חשיפה לאקוסיסטם של לאומי, גישה ישירה מרחוק לסביבת הפיתוח של הבנק (Beta Site), יחד עם ליווי של מומחי הפיתוח הטכנולוגי. אחת המטרות של המסלול הינה לאפשר ליזמים ולחברות שהם מובילים לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בפרק זמן קצר, באמצעות הקשר הישיר למערכות הבנק. בתום המסלול יסייעו הבנק ו-Elevator לחברות ביצירת קשרים עסקיים לקידום פעילותן עם גופים פיננסיים מובילים בארץ ובחו"ל.

עם השקת המסלול החדש אמר פרופסור דני צידון, המשנה למנכ"ל לאומי כי "בנק לאומי מאמין ביצירתיות ובחדשנות של היזמים הישראליים ושואף ללוות את חברות הטכנולוגיה הישראליות מרגע היווצרן, בשלבי צמיחתן ובבשלותן. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Elevator, ועל האפשרות להציע לחברות המשתתפות בפרויקט Beta Site מתקדם, בדמות מערכות המידע והתשתיות הטכנולוגיות האדירות של בנק לאומי. אני מקווה כי תמיכתנו בחברות אלו תתפתח עד לכדי השקעה ואף רכישה".

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

סקר שכר בהייטק: עלייה בביקוש ובשכר, אך גם בזמן איוש משרות

Popinz: שולחן, מקרן, חיישני תנועה וממשק מקסים לילדים

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן