לאחר יום הפכפך, וול סטריט נסגרה ביציבות

הבורסה בוול סטריט ננעלה היום ביציבות על רקע הציפייה לישיבת המדיניות של הבנק הפדרלי שתחל מחר ובה יקבע האם ידחה הצמצום במדיניות ההרחבה הכמותית. עוד ברקע המסחר, נתוני מאקרו שהתפרסמו בתחום מכירות הבתים. 

מדד הדאו ג'ונסנסגר ללא שינוי, מדד ה-S&P500 עלה ב-0.1% ומדד הנסדא"ק ירד ב- 0.1%.

היום פורסם כי נתוני מכירות הבתים בארה"ב לחודש ספטמבר, ירדו ביותר מ-5%, לרמה הנמוכה ביותר השנה. הציפייה הייתה דווקא לעליה של כ-0.1%. לעומת זאת, חדשות טובות הגיעו מתחום התפוקה התעשייתית, שעלתה בחודש שעבר ב-0.6% ועברה את הערכות הכלכלנים ב-0.2%. זוהי העלייה החדה ביותר מאז חודש פברואר השנה.

צילום: רויטרס

אפל שהשיקה את שני המכשירים החדשים 5S ו-5C בחודש שעבר פרסמה לאחר סגירת המסחר את דוחות הרווח שלה לרבעון השלישי ועקפה את תחזיות האנליסטים. החברה רשמה הכנסות של 37.5 מיליארד דולר ברבעון החולף ומכרה 33.8 מיליון מכשירי אייפון.

מחר תחל ישיבת המדיניות של הבנק הפדרלי, ותשומת לב המשקיעים תופנה אל הצהרת הסיכום שצפויה להינתן ביום רביעי : "אם בבנק ישתמשו בהצהרת המדיניות ברטוריקה שתאותת על צמצום, השוק צפוי להגיב בשלילה. עם זאת, סביר להניח שהבנק יחזור על הרטוריקה הקבועה המתנה כל שינוי במדיניות בשיפור כלכלי, מה שיתמוך בהערכה הרווחת כי הצמצום נדחה לפחות עד המחצית הראשונה של 2014", אומרים היום במחלקת המחקר של FXCM.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן