לדבר עם רובוט: 3 בוטים שימושיים במיוחד שרק רוצים לעזור לכם

אנחנו לא יודעים אם "בוטים הם האפליקציות החדשות", כמו שהתבטא בעבר סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט. אבל יותר מ-11 אלף בוטים שונים בפלטפורמת המסנג'ר של פייסבוק ומאות בוטים ישראליים חדשים בהחלט מעידים על המגמה הבולטת. מדי פעם נסקר בוטים חדשים שעלו וזמינים עכשיו בפלטפורמות השונות.

הבוט שיעזור לכם לקבל ויזה לארצות הברית

ויזה לארצות הברית אינה דבר פשוט. למעשה, תהליך הבקשה, הראיון והאישור עלולים להתארך ואתם לא רוצים להשקיע כסף רב ותכנונים, רק כדי לגלות כל מיני פנצ'רים לא מתוכננים בדרך. Visabot הוא בוט שיעזור לכם בכל תהליך הגשת הויזה. התהליך די פשוט ואתם מתבקשים לענות על שאלות שיעזרו לבוט להבין את מצבכם המדויק והויזה אותה אתם צריכים. לאחר שתענו על מספר שאלות, הבוט יסביר לכם מה הסטטוס שלכם, יעזור לכם עם הטפסים שתצטרכו למלא ואפילו יעריך מה הסיכוי שלכם לזכות בויזה. אם תרצו תוכלו גם להתקדם לשיחה טלפונית עם עורך דין מתמחה. כרגע הבוט מתמחה בויזות מסוג O-1 ו-B-2 אבל בהמשך תתוסף גם תמיכה בויזות מסוג גרין-קארד, OPT, H-1B ו-L-1.

פלטפורמה: פייסבוק מסנג'ר

אפילו יעריך מה הסיכוי שלכם לקבל ויזה. visabot | צילום מסך

הבוט שילמד את הילדים שלכם קצת

ילדים לא אוהבים ללמוד. מצד שני, לשלוח ולקבל הודעות, זה כבר בסדר. הבוט של ערוץ National Geographic KIDS הבריטי הוא למעשה בוטית בשם טינה הטירקס. בשפה פשוטה, עם קצת הומור, היא תענה לילדים על כל שאלות הדינוזאורים שלהם כמו מה הם אוהבים לאכול, מה היה הגובה שלהם ומה גרם להם להיעלם?

פלטפורמה: פייסבוק מסנג'ר

בוטים הם האפליקציות החדשות? | צילום: fotolia

הבוט שיבשל איתכם

רשת Whole Foods האמריקאית מוכרת בזכות המזון האורגני והבריא שהיא משווקת בסניפיה הרבים בארצות הברית. הרשת השיקה בוט שיאפשר לכם לקבל מתכונים משובחים היישר מהמאגר העצום שלה. הפיצ'ר הייחודי של הבוט הזה הוא שאם אתם רוצים מתכון לפיצה למשל תוכלו פשוט לשלוח אמוג'י של פיצה. נתקעתם עם 10 חצילים בבית? שלחו אמוג'י של חציל ותקבלו מתכונים מתאימים.

פלטפורמה: פייסבוק מסנג'ר

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים: 

בגלל הבוטלופ: תביעה ייצוגית נגד LG בארצות הברית

5 משחקים לסמארטפון שתוכלו להשיג בחינם לזמן מוגבל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן