להתראות אורנג', שלום פרטנר: נחשף המותג החדש של חברת התקשורת הישראלית

חברת התקשורת הישראלית פרטנר השיקה הבוקר את המותג החדש שלה שיישא את שם החברה – partner – לאחר החלטתה להתנתק מהמותג הבינלאומי אורנג'. המותג החדש הושק באירוע רב משתתפים בגני התערוכה בתל אביב, בו נכחו בכירים רבים במשק הישראלי, לצד כוכבים וידוענים. החלפת המותג היא חלק מתכניתה האסטרטגית הרחבה יותר של פרטנר להפוך מחברת סלולר, לקבוצת תקשורת שנותנת מענה מלא ללקוח בעולם המחובר והדיגיטלי של ימינו.

'אדם צזנוף ואיציק בנבנישתי | צילום: סיון פרג

האירוע נפתח במיצג אומנותי מרשים בהשתתפות השחקן יפתח קליין והזמרת סיוון טלמור, ועיצוב הבמה הבהיר כבר מלכתחילה את כוונתה של פרטנר לסמן את ההתנתקות מהכתום של אורנג' והמעבר אל האופק החדש של החברה – אותו היא צבעה בטורקיז.

נזכיר, כי סערת אורנג' החלה בחודש יוני האחרון, לאחר שמנכ"ל אורנג' העולמית (פראנס טלקום), סטפן רישאר, ביטא בפומבי את רצונו לנתק את הקשר עם החברה הישראלית. לאחר התערבות הדרג המדיני בישראל חזר בו אמנם רישאר מדבריו, אך היחסים בין פרטנר למותג העולמי לא חזרו עוד למסלולם, ובפרטנר הדגישו כבר אז שיחסיהם עם אורנג' מסתכמים בשימוש במותג בלבד.

האירועים קרו כמעט במקביל לכניסתו של מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, לתפקידו. באירוע השקת המותג החדש הבוקר, אמר בנבנישתי "אחרי ששמנו מאחורינו את סערת הקיץ האחרון, קיימנו תהליך אסטרטגי שבסופו החלטנו להיפרד מהמותג Orange, ולצאת לדרך חדשה. הדרך הזו תתבסס על הנכסים הבולטים שלנו, שהם הרשת המהירה בישראל והשירות האיכותי בישראל, ובמסגרתה נהפוך מחברת סלולר לקבוצת תקשורת דיגיטלית שנותנת מענה לעולם שבו הכל מחובר".

חיים סבן, בעליה של פרטנר, נכח אף הוא באירוע, והתייחס לשם המותג החדש: "השם partner השתלב 'כמו כפפה ליד' בתהליך שהחברה מבצעת, כי הוא מעיד על השותפות והחיבור בין הלקוח לחברה כמו שלנו, בעולם התקשורת של היום".

את המותג החדש פיתחו בפרטנר בעזרת חברת המיתוג הבינלאומית meta design, הממתגת חברות ענק ברחבי העולם כמו Audi, Sony ואחרות. מנכ"ל החברה, בנג'מין גילגן, הסביר באירוע את הליך החשיבה שהוביל ליצירת המותג החדש, והדגיש כי היה להם חשוב לשמור עליו ישראלי מאוד, וחדשני מאוד.

המיתוג החדש של חברת פרטנר | יח"צ

באירוע, חשף יובל קינן, המשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, את ה-Partner #Home, אינטרנט מהיר לשימוש ביתי, מבוסס רשת הדור הרביעי (LTE) של פרטנר. הנתב החדיש מאפשר גלישה מהירה במיוחד בכל מקום בו יש פריסה של הדור הרביעי, ללא צורך בחיבור פיסי לתשתית אינטרנט או בהתקנה. חבילת הגלישה של הנתב היא בנפח של 60GB. מדובר במוצר ראשון בסדרת מוצרים שיושקו במסגרת המעבר של פרטנר מחברת סלולר לחברת תקשורת כוללת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן