ליברמן לדרעי: "אתה חותר להקים גוש חוסם עם יחימוביץ'"

יו"ר ישראל ביתנו וסגן יו"ר סיעת הליכוד ביתנו, אביגדור ליברמן, התייחס היום לראשונה לתשדיר הבחירות השנוי במחלוקת של ש"ס, "כוכבית גיור". ליברמן פנה לדרעי דווקא על גבי דף הפייסבוק.

"בדרך כלל איננו נוהגים לנהל שיחות בהתכתבויות ובודאי שלא מעל דפי הפייסבוק, אך לאחר ששמעתי אותך בכמה ראיונות בשבועות האחרונים, מתייחס אלי ול'ישראל ביתנו' בהקשר למערכת הבחירות והרכבת הקואליציה העתידית, עם דגש על סוגיות הגיור וברית הזוגיות, אני חייב להעמיד דברים על דיוקם", כתב ליברמן.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"אם כבר אנו מתכתבים בצורה פתוחה", כתב ליברמן, "אני חייב לאמר לך, כפוליטיקאי ותיק אחד לעמיתו, שלא יכולתי שלא להתרשם שקריאתך הפומבית ש לרה"מ לנהל מו"מ ולהגיע להסכמות קואליציוניות עוד לפני הבחירות, היא דווקא הכנת הקרקע מצידכם לחבירה לאחר הבחירות לבלוק חוסם יחד עם שלי יחימוביץ' ושאר מפלגות השמאל. קריאתך הפומבית היא הכנת האליבי להליכה נגד רה"מ, שכביכול לא ענה לכם, ונגד המחנה הלאומי. אתה הרי יודע היטב שאף מועמד לראשות הממשלה לא ינהל מו"מ קואליציוני בטרם נבחר".

"אני גאה בפעולות שמפלגתי מובילה לאורך השנים על-מנת להביא לקירוב ולאחדות בעם ישראל באמצעות סיוע בפתרון בעייתם של אנשים מזרע ישראל והפיכתם לחלק אינטגרלי מעם ישראל", הוסיף ליברמן. "חוק הגיור שאליו התייחסת בראיונותיך ושלצערי לא מנעת גם את התשדיר המבזה בעניינו, נוסח יחד עם הראשון לציון, הרב הראשי הספרדי לישראל שלמה עמאר, נשיא בית הדין הרבני הגדול. גם הרב עובדיה יוסף, כפי שאתה ודאי יודע, נתן את ברכתו לחוק ולח"כ רותם שחוקק אותו". 

ליברמן. "אתה מכין את הקרקע לחבור ליחימוביץ'" | צילום: רויטרס

"אני וחבריי לא פוסלים אף אדם או מפלגה מלשבת בממשלה", סיכם ליברמן. "כשם שאני אוהב לשבת איתך לשיחה נעימה ומפרה כך אין לי כל בעיה לשבת איתך ועם חבריך בממשלה. אך אינני יכול שלא לכעוס על תשדיר התעמולה, שאני מרשה לעצמי לקרוא לו "סרט הזוועה" שהכנתם, "כוכבית גיור", שפגע בכבודם וברגשותיהם של רבים מציבור העולים. סרטון כזה אינו ראוי גם בלהט הבחירות. בתורה עצמה נכתב, בלא פחות מ-36 הזדמנויות שונות, שאסור לפגוע בגר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן