לכבוד החזרה לשגרה: 3 גאדג׳טים שישדרגו את המשרד שלכם

הרבה יותר מרמקול

הרעיון הוא לסנכרן במכשיר אחד את כל מה שאתם עשויים להזדקק לו במהלך יום עבודה שגרתי, ולאפשר לכל אחד ליהנות מעוזר אישי. הרמקול החכם מבית סוני בעל חיבור בלוטות׳ 3.0, מה שמאפשר לו לקבל פקודות קוליות, לנהל שיחות ועידה, לתפקד בתור שעון מעורר ואף להציג את מזג האוויר והפגישות המתוכננות לכם, כל זאת מבלי שתצטרכו להוציא את הסמארטפון מהכיס. מעבר לשליטה הקולית במכשיר, תפעולו מתבצע גם באמצעות כפתורים המצויים על מסך מגע, וכפתור פיזי אחד לצורך הדלקה והפעלה מחודשת.
עיצובו של הרמקול חמוד למדי ויוסיף קצת צבע לכל משרד, ביחד עם פרקטיות ופיצ׳רים רלוונטים עבור כל אחד. המכשיר יצא לשוק ברבעון השני של שנת 2015 (בקרוב) ומחירו צפוי לעמוד על 355 דולר.

צילום: מתוך אתר החברה

Instacube – פיד אינסטגרם נייד

יתכן כי מדובר באקססורי הכרחי בכל בית בעידן הנוכחי; מדובר בקוביה שנראית כמו מסגרת תמונה דיגיטאלית סטנדרטית, באמצעותה תוכלו להציג את פיד האינסטגרם והפייסבוק שלכם בתצוגה הגדולה פי שלוש מסמארטפון ממוצע. Instacube מתעדכנת בזמן אמת ולאורך כל היום, זאת באמצעות חיבור אלחוטי, כך שתוכלו להיות מעודכנים תמיד ולצפות בתמונות, סרטונים ו׳האשטגים׳ לבחירתכם. בשל היותה אלחוטית ניתן לשאת אותה לכל מקום ולמקם אותה בשולחן העבודה, בארון או בחדר הישיבות. כמו כן, הקוביה מצוידת בכפתורים המוכרים מאינסטגרם, כאשר בולט בהם כפתור ׳הלב׳, המאפשר לבצע ׳פיברוט׳ לתמונות אהובות בקלות.

מחירה של הקוביה עומד על 149$ לא כולל משלוח והיא מוצעת בשלושה צבעים: שחור, לבן ושחור רטרו, עם ההדפס הצבעוני של מצלמת הפולארויד המזוהה כל כך עם הרשת החברתית.

צילום: מתוך אתר החברה

Mycestro – עכבר לביש

עזבו אתכם מעכבר חוטי או אלחוטי, הטבעת החכמה הזו תאפשר לכם לשלוט במחשב באמצעות תנועות ומחוות היד שלכם. בגדול מדובר בדרך שליטה ותפעול אינטואיטיבית וחסכונית למדי בכל מחשב, המתקיימת באמצעות חיבור אלחוטי למרחק של עד תשעה מטרים. זוהי דרך נוספת להוסיף ׳אפקט וואו׳ לכל מצגת, כנס או הרצאה, אשר מובטח כי תגרום לקהל להישבות בקסמיכם, תרתי משמע. העכבר הלביש ארגונומי ואידיאלי למקומות חסרי משטח אופקי עליו ניתן להניח את העכבר, מגיע בצבע לבן בלבד ומותאם בעיקרו לימנים. עבור התענוג תיאלצו להיפרד מ-149 דולרים לא כולל משלוח.

צילום: מתוך אתר החברה

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

איך היפנים מייצרים אבטיחים מרובעים?

בתי הקולנוע בארצות הברית עוברים למקרני לייזר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן