לנשום ולהרגע: חמישה אתרים שיפיגו מכם את הלחץ

הגיע הזמן להשתחרר מהלחץ של העבודה, הלימודים, המשפחה וכל יתר האובייקטים שהיוו גורמי לחץ בימים האחרונים. במידה וגם אתם, כמונו, פשוט לא מצליחים להשתחרר מכל החרדות והדאגות על מנת להנות מיומיים שקטים ורגועים, אנו מציגים לכם חמישה אתרים שיעזרו לכם להגיע לשלווה המיוחלת, או לכל הפחות להתנתק קצת מהסביבה הרועשת, מבלי לעזוב את המחשב הנייד.

The Quiet Place Project
באתר, פרי פיתוח של אמיתי טויטו הישראלי, שכבר עשה חיל בעולם וזכה לאינספור אזכורים ותירגומים לשפות נוספות, תוכלו למצוא מדיטציה מודרכת המזמינה אתכם לכבות את כל המכשירים הסלולריים שלכם, לצאת מהרשתות החברתיות ולאפשר לעצמכם להתרכז במילים על המסך למשך כמה דקות בודדות. האינטרקציה עם האתר מתבצעת באמצעות מקש הרווח במקלדת, ומלווה במוזיקה המיועדת להרגיע אתכם.

אם אתם חסרי סבלנות, או מוצאים את עצמכם לוחצים על מקש הרווח במהירות ובחוסר סבלנות אנו ממליצים לכם להפסיק, לנשום ולנסות שוב – לפחות עד שתצליחו לקרוא את כל הטקסט המופיע באתר בשלמותו.


צילום מסך

Do Nothing For 2 Minutes

זה אולי נשמע לכם פשוט, אבל לשבת מול המחשב ולא לעשות כלום למשך 2 דקות יכולה להיות משימה קשה במיוחד למכורים הכבדים מביניכם. באתר זה תתבקשו להניח את העכבר, לעזוב את המקלדת ולהתרכז בחוסר מעש במשך 2 דקות שלמות, כאשר על המסך תוכלו לראות טיימר הסופר אחורנית.

במידה ותזיזו את העכבר, אפילו בטעות, השעון יתאפס ושוב יהיה עליכם להעביר 2 דקות באי עשייה. לא נגלה לכם מה קורה בתום 2 הדקות הללו (אבל אתם בהחלט יכולים להיות רגועים), אבל אנו חייבים להודות שחוסר מעשה יכול להיות מתגמל במיוחד, אפילו אם אתם לא מוכנים לקום מהמחשב לשם כך, ואפילו באמצע יום עבודה מתוח במיוחד.


צילום מסך

Calm

מדיטציה היא הצורה המקובלת ביותר באמצעותה ניתן להרגע, להשתחרר ולשכוח מכל הדברים המכבידים עליכם. האתר הנוכחי יעזור לכם להרגע ואפילו ידריך אתכם כיצד להרגע למשך פרק זמן אותו תבחרו: 2, 5, 10, 15, או 20 דקות. במהלך פרק הזמן המדובר קול רך ונעים ידריך אתכם כיצד להרגע ולהשתחרר, ויציג לכם במקביל תמונות מרגיעות, או כאלה האמורות להרגיע אתכם, על גבי המסך.

במידה ויש לכם שיטת מדיטציה משלכם, או שאתם פשוט רוצים לנשום ולהרגע בעצמכם, תוכלו לבחור את התמונות והמוזיקה המתאימה לכם, ופשוט לצפות במסך ולהרגע. האתר מציע גם אפליקציה סלולרית, כך שבמידה ואתם זקוקים לשקט ושלווה תוכלו לעשות זאת בקלות, לא משנה היכן אתם נמצאים.


צילום מסך

Moodstream

אין ספק שמוזיקה היא אחד מהכלים הטובים ביותר שעוזרים לנו להשתחרר מכל מה שעובר אלינו ולנקות את הראש. האתר הנוכחי עוזר לנו להגיע לרוגע המיוחל, באמצעות ערבוב כמה סוגי מדיה והעשרת המוזיקה באמצעים וויזואלים: סרטוני וידאו ותמונות.

השירים, התמונות והסרטונים מותאמים למצב הרוח הנוכחי שלנו, או למצב הרוח אליו אנו מעוניינים להגיע באמצעות ממשק ניהול מתוחכם, המאפשר לנו לשלוט על הכל החל מסוג המוזיקה והמדיה, דרך קצב רענון התמונות והאם הן הומוריסטיות או לא. חשוב להבהיר כי השירות אינו מנגן שירים באורך מלא אלא מקטעים של 30 שניות, אך לאור העובדה שכמעט שלא ניתן לשים לב למעבר בין השירים, חווית המשתמש הכללית אינה נפגעת.


מקור: צילום מסך

Wild Mood Swings

האתר, שנראה קצת כמו אתר שנבנה ב-1998, יעזור לכם להתאים את הגלישה שלכם למצב הרוח שלכם. כלומר, עליכם לבחור מהרשימה המופיעה בעמוד את מצב הרוח הנוכחי שלכם מבין כ-200 אפשרויות הזמינות, ללחוץ על Take me away ולהגיע אל אתר המתאים למצב הרוח הנוכחי שלכם.

מהנסיון האישי שלנו, זה לא משנה איזה מצב רוח תכניסו וכמה אתם מרגישים בדיכאון, האתרים שיוצעו לכם יוכלו לעודד את רוחכם ולהעניק לכם שעות של הנאה, המשולבות בהרבה מאוד חתולים. בשורה התחתונה, מדובר על אתר שיעזור לכם בעיקר לנקות את הראש, להעביר את הזמן בכיף וכמובן, לגלות אתרים חדשים ומעניינים.


צילום מסך

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

טוויטר לקראת הנפקה

גם מיקרוסופט עובדת על סירי משלה: Cortana

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן