לתקן את הסלולרי במהירות ובזול: הכירו את Cellomat, כספומט לתיקון מכשירי מובייל

חברת Cellomat הישראלית המפתחת ״כספומטים״ לסמארטפונים מודיעה היום (ב׳) על גיוס בסך 2.25 מיליון דולר מחברת סלברייט. מדובר בגיוס הגדול הראשון של החברה אשר עד כה מומנה באמצעות אנג׳לים וגורמים נוספים ביניהם יו״ר החברה מאיר רבינוביץ, רון נברו ורפי פורן. השירות אותו סלומאט מציעה הוא מערכת לתיקון עצמי, רכישה והחלפה של מכשירים ניידים במשך כל שעות היממה ללא צורך במתן שירות ׳אנושי׳.

סמארטפומט

הצורך עליו מעוניינת לענות חברת סלומאט מוכר לכולנו; למרות שהובטח לנו כי המכשיר החדש בעל מסך בלתי שביר גם בפני רמיסת משאית, נפילה קטנה ריסקה אותו לחלקיקים ומצאנו את עצמנו עומדים בתור האינסופי בשירות לקוחות. גזר הדין כבר ידוע, ככל הנראה נקבל מכשיר חלופי שנת ייצור 2002 שכבר שכחנו איך מתפעלים.

אז מה בדיוק סלומאט מציעה? מדובר במעין כספומט אותו ניתן להציב בכל מקום ציבורי, בו ניתן להפקיד מכשירים תקולים ולקבל באותו הרגע מכשיר חלופי. מעבר לחסכון בזמן המתנה, היתרון הבולט של אותו שירות היא העובדה שהוא פועל 24 שעות ביממה כך שכל אחד יכול להגיע בזמן המתאים לו, מבלי להיות מוגבל במועדים מיוחדים, סופי שבוע או שעה מאוחרת.

משרדי החברה אשר נוסדה בדצמבר 2011 ממוקמים בנתניה ומועסקים בה כעשרה עובדים. כרגע עובדת החברה בשיתוף פעולה עם חברה ישראלית אחת כאשר הדגש הוא להתרחב ולהציע את השירות הנוח בחו״ל. בתגובה לגיוס מסר איציק חיון, מנכ״ל החברה, לגיקטיים כי ״כרגע אנו מקווים באמצעות הגיוס להגיע לשוק הרחב מהר יותר ואנו שמחים על בחירתה של סלברייט להשקיע בנו״.

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף ב- Cellebrite מסר כי ״החברה מחויבת במתן ערך מוסף למפעילים הסלולריים, לרשתות הסלולר ולמעבדות השירות. הערך המוסף כולל פיתוחים ייחודיים, שותפויות טכנולוגיות, השקעות ורכישות, ויש לו תפקיד חשוב במיצוב פתרונות החברה עבור הלקוח בתחום המובייל״. חברת סלברייט הישראלית מציגה פתרונות לשליפה, ניתוח, גיבוי ושחזור של מידע ממכשירים ניידים.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

דיווח: סמסונג תהיה אחראית ל-75% מרכיבי האייפון הבא

אתר חדש יזהיר אתכם מקרנות הון, שמשקיעות כבר אצל המתחרים

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן