מאהל הפראיירים חוזר: "איבדנו את האמונה בנתניהו"

מאהל הפראיירים חוזר: החלטת הממשלה אתמול שאישרה את קליטתם של כ-1,300 צעירים חרדים לשירות אזרחי ולא צבאי הביאה להקמתו המחודשת של המאהל ברכבת מרכז בתל אביב.

"אנחנו נאבק שוב, בכל הכוח ונגרום לכך שזה יהיה הנושא המרכזי בבחירות הקרובות", אמר לפורבס בועז נול, שיחד עם עידן מילר היו ממקימי המאהל הקודם וכיום רצים ברשימת מפלגת התנועה של ציפי לבני לכנסת ה-19.

"ברור שהיום זה הרבה יותר פוליטי מאז – היום אנחנו אומרים שצריך להחליף את נתניהו", אמר נול. "המאבק הקודם נגמר לכאורה בניצחון שלנו – המצב החוקי במדינה היה שצריך לגייס את כולם".

צילום: מרק ישראל סלם

אתמול אישרה הממשלה את הצעת שר הביטחון אהוד ברק והשר הממונה על השירות האזרחי-לאומי, דניאל הרשקוביץ, ל"שירות לאומי משמר", הסכם שנועד להסדיר את קליטתם של כ-1,300 צעירים חרדים במסגרת השירות האזרחי. לפני כארבעה חודשים תוקפו של חוק טל פקע ומאז הוקפא הגיוס של מינהלת השירות האזרחי, כאחד מהמסלולים שצעירים חרדים יכולים לבחור בהם.

יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד" פתח אתמול את דבריו בכנס בחריש בהתייחסות להחלטת הממשלה ואמר: "החלטת הממשלה היום על אי גיוס של 1300 חרדים, תוך עקיפה של החלטת בג"צ היא שערורייה לאומית. נדאג שזו תהיה הפעם האחרונה שמכונת הסחטנות מכופפת את שלטון החוק בישראל. אני קורא לשר הביטחון לא לתת יד להחלטה הפסולה היום. אדוני השר, יש לך אפשרות לפרוש בראש מורם, תשלח צו גיוס לכל הצעירים אלה, ותדאג שכל צעיר בן 18 יישא בנטל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן