מהנשים המשפיעות בשוק התקשורת המקומי: טל אלכסנדרוביץ' - Forbes Israel

Sans-serif

Aa

Serif

Aa

Font size

+ -

Line height

+ -
Light
Dark
Sepia

מהנשים המשפיעות בשוק התקשורת המקומי: טל אלכסנדרוביץ’

השנה הצטרפה טל אלכסנדרוביץ' לליגה של הגדולים באמת. שבע שנים לאחר שהקימה ביחד עם שותפה איתי בן חורין את משרד האסטרטגיה, הייעוץ התקשורתי וניהול המשברים בן חורין אלכסנדרוביץ', מונה ...
גיל קריא

השנה הצטרפה טל אלכסנדרוביץ’ לליגה של הגדולים באמת. שבע שנים לאחר שהקימה ביחד עם שותפה איתי בן חורין את משרד האסטרטגיה, הייעוץ התקשורתי וניהול המשברים בן חורין אלכסנדרוביץ’, מונה המשרד יותר מ־30 עובדים ומנהל יותר מ־ 80 לקוחות. אך ההישג המשמעותי ביותר הוא הפיכתו של המשרד לשם דבר בקרב בכירי התעשייה ולאחד הכוחות המשמעותיים בתחום הייעוץ התקשורתי בארץ. יעידו על כך, בין השאר, אין־ספור הופעותיה הטלוויזיונית של אלכסנדרוביץ’ במהלך מערכת הבחירות האחרונה.

לכל הדירוגים, הכתבות והעדכונים: עשו לנו לייק בפייסבוק

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל: 077-4304645

 

אלכסנדרוביץ (42) החלה את דרכה במשרד העבודה והרווחה, עבדה גם במשרדי ההסתדרות (כעוזרת ראש המינהל לתקשורת), כיועצת התקשורת של מתן וילנאי במהלך כהונתו כשר המדע, התרבות והספורט וכסמנכ”לית התקשורת של ארגון אמון הציבור. בשנת 2008 החליטה לצאת לדרך עצמאית – והקימה את משרד בן חורין אלכסנדרוביץ’.

טל אלכסנדרוביץ’ | צילום: חן גלילי

במהלך השנה החולפת הצליח המשרד לשים את ידו על כמה לקוחות מבוקשים במיוחד, בהם תקציב היח”צ והפרסום של בנק לאומי ותקציב היח”צ של בית ההשקעות אלטשולר שחם. המשרד גם רשם הישג נאה כאשר הצליח להוביל את עו”ד רויטל סוויד בקמפיין בזק אל המקום ה־14 המפתיע ברשימת המחנה הציוני.

אלכסנדרוביץ’ עצמה משמשת כמנהלת שותפה של המשרד המתפתח, ועם מספר לקוחות הולך וגדל וחדירה לתחומים נוספים כל העת, היא צפויה להמשיך ולעצב את שוק התקשורת הישראלי גם בשנים הקרובות.