מובילים בחדשנות: אפליקציית לימוד ישראלית זכתה במקום הראשון בתחרות של Verizon

החברה, העומדת מאחורי אפליקציית האייפד שהופכת את תהליך הלימוד והחינוך למהנה ואישי יותר עבור ילדים, זכתה במקום הראשון בתחרות של ענקית התקשורת האמריקאית.

חברת TinyTap הישראלית, העומדת מאחורי פיתוח אפליקציה המאפשרת להורים ומחנכים לקחת חלק פעיל בחינוך הדיגיטלי של ילדיהם, זכתה במקום הראשון בתחרות Powerful Answers Award מבית ווריזון שהגיעה לסיומה אמש בהכרזה הגדולה בוגאס.

הרעיון החדשני ביותר

במסגרת התחרות, שהושקה לפני כשנה, העלתה ווריזון את השאלה מהו הרעיון הטוב הבא ומהיכן מגיעים פתרונות חדשניים. למעלה מ-1,400 רעיונות ומיזמים הוגשו בשלוש קטגוריות שונות בהן התמקדה החברות: חינוך, רפואה וקיימות (Sustainability). אך מתוך כל הרעיונות הללו, רק 10 מהם הגיעו לשלב הגמר וזכו להציג את הפיץ' שלהם מול שופטים מטעם החברה.

צילום: מתוך אתר החברה

על הזוכים הגדולים הכריזה החברה במסגרת כנס CES 2014 המתקיים בימים אלה בלאס ווגאס. מלבד הישראלית שזכתה במקום הראשון בקטגוריית החינוך, זכתה חברת Smart Vision Labs, היוצרת מכשיר בדיקת ראייה נייד המסוגל למדוד בעיות שונות בעין וליצור מרשמים באמצעות תמונה אחת, בקטגוריית הרפואה. חברת Mosaic, המציעה פלטפורמה מקוונת להשקעות בפרוייקטים של אנרגיות נקיות, זכתה במקום הראשון בקטגוריית הקיימות. כל אחת מהחברות הללו זכתה במיליון דולרים, במטרה לעזור ולהמשיך לפתח את החברות ומוצריהן.

הישראלית הנבחרת

הפלטפורמה אותה מפתחת TinyTap מאפשרת להפוך את תהליך החינוך לכזה המערב לא רק את הילדים אלא גם את ההורים, בכך שמאפשרת להם ליצור משחקים ותכנים חדשים מבלי לכתוב שורת קוד אחת. במשחקים יכולים ההורים והמחנכים לשלב אלמנטים מעולמו האישי של הילד, כגון קולות מוכרים, תמונות משפחתיות, חפצים אהובים וכדומה.

כך למעשה, ניתן ללמד את הילדים את אותיות האל"ף בי"ת, מספרים ואף ליצור סיפורי לילה מעניינים שיעזרו לשפר את הקוארדינציה והמוטוריקה העדינה של הילד, לצד שיפור היצירתיות שלו ושל ההורה עצמו. הממשק של החברה מתאים לילדים בגילאי שנה עד שש, ועוזר להם ללמוד ולהתפתח. לצד המשחקים הנוצרים על ידי ההורים, החברה מציעה שוק אפליקציות שלם שנוצר על ידי הורים וילדים מרחבי העולם, הזמין לכלל המשתמשים להורדה ולמשחק.

TinyTap נוסדה ב-2012 על ידי יוגב שלי ואורן אלבז וגייסה עד היום 500 אלף דולרים מקרן המיקרו וי-סי Inimiti. אם אתם שואלים אותנו, אין ספק שמדובר בחברה שמעוניינת ואף מצליחה לעשות שינוי מהותי בתחום החינוך, כך שאין זה מפתיע שהחברה קטפה את הפרס הראשון בקטגוריית החינוך בתחרות של ווריזון.

לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

הצמיד שיאפשר לכם לבצע פעולות אוטומטיות בסמארטפון

צפו: סקייטבורד ממונע בעל גלגל אחד

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן