מודיעין במו"מ להכנסת AGR והזדמנות ישראלית כשותפות לקידוח גבריאלה

חברת החיפושים מודיעין, הנמצאת בשליטת אי.די.בי, מנהלת משא ומתן עם חברת AGR לצירופה כשותפה בשיעור 10% ברישיון גבריאלה, ובשיעור של 5% ברישיון ים חדרה, כך מסרה היום החברה בהודעה לבורסה. במקביל מנהלת מודיעין משא ומתן גם עם הזדמנות ישראלית להכנסתה כשותפה (10%) בקידוח גבריאלה.

על פי מתווה העסקה, תשתתף AGR בחלקה היחסי בהוצאות ברישיון גבריאלה, ומודיעין תישא בחלקה היחסי של AGR בעלות מבחני ההפקה בקידוח בשטח הרישיון, אם יהיו. במקביל, תמונה AGR כמפעילת רישיון גבריאלה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בנוסף, הודיעה מודיעין כי היא במגעים להכנסת AGR כשותפה השיעור של 5% גם בקידוח ים חדרה. על פי ההסכם המתגבש, תישא מודיעין גם בחלקה היחסי של AGR בגין ה-5% ו-AGR תקבל אופציה לרכישת עד 20% נוספים מזכויות ההשתתפות ברישיון ים חדרה, במתווה המבוסס על החזר הוצאות והשתתפות AGR בחלקה היחסי בהוצאות כפי שיוסכם בין הצדדים.

במקביל למגעים מול AGR, הודיעה מודיעין לבורסה כי היא מנהלת משא ומתן גם עם השותפות המוגבלת הזדמנות ישראלית לצירופה כשותפה בשיעור 10% (מתוך 100%) ברישיון גבריאלה. מודיעין הבהירה בדיווחה האמור כי, נכון למועד זה, טרם סוכמו כל פרטי העסקאות דלעיל, המשאים ומתנים האמורים טרם השתכללו לכדי הסכמים מחייבים. 

השותפים ברישיון גבריאלה ואחוזי ההחזקה בו הינם כדלקמן: מודיעין – 70%; אדירה אנרגיה ישראל בע"מ (המפעילה את הקידוח) – 15%; Brownbarb (Israel) Inc. – 15%; מודיעין מחזיקה ב-100% מזכויות ההשתתפות ברישיון ים חדרה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן