מושל מסצ'וסטס מגיע לישראל בראש משלחת של בכירים בתעשייה האמריקנית

משלחת עסקית הכוללת כ-100 מבכירי התעשייה האמריקנית ממגוון מגזרים וביניהם היי-טק, מדעי החיים, אנרגיה, סייבר סקיוריטי, שירותים פיננסים ועוד, תגיע בשבוע הבא לישראל.

המשלחת המגיעה עם הארגון לפיתוח עסקי-ישראל ניו אינגלנד כולל שחקני מפתח  מרכזיים מ-50 חברות בתעשיית היי-טק ומדעי החיים העולמית וביניהן: ענקית התרופות פייזר, חברת EMC , מנהלי בתי החולים המרכזיים של בוסטון, נשיא אוניברסיטת ברנדייס בכירים מ-MIT ועוד.

המשלחת תלווה את ביקורו של מושל מדינת מסצ'וסטס, פטריק דובאל שמטרת ביקורו היא חיזוק והרחבה של קשרי תעשיה ואקדמיה בין שתי המדינות. קשרים אלו קבלו תאוצה משמעותית מאז הביקור הקודם של המושל בישראל בשנת 2011. במהלך הביקור, תקיים המשלחת בישראל ועידה מיוחדת שתימשך שלושה ימים בין ה-27 ל-29 בחודש ותרכז מאות חברות ואנשי עסקים ישראלים ואנשי ממשל ואקדמיה.


מושל מסצ'וסטס, פטריק דובאל. מגיע להדק את קשרי התעשייה והמחקר | צילום: יח"צ

מנתוני המחקר האחרון של הארגון לפיתוח עסקי ישראל-ניו אינגלנד, עולה כי להידוק שיתוף הפעולה העסקי בין ישראל למסצ'וסטס השפעה רבה על כלכלת מסצ'וסטס. מהמחקר עולה כי הכנסות של חברות ישראליות הפועלות במסצ'וסטס הגיעו ליותר מ-6 מיליארד דולר בשנה והן מעסיקות שם כ-6,700 אנשים. המחקר מצביע כי שעור הצמיחה של חברות ישראליות במסצ'וסטס גדול פי 5 משעור הצמיחה הכלכלית הכללי של מדינה זו.

אמיר אלדד, יו"ר הארגון לפיתוח עסקי ישראל ניו אינגלנד ציין כי המשלחת ופעולות מגוונות נוספות שהארגון עושה, נועדו להמשיך ולהדק את היחסים העסקיים בין מסצ'וסטס לישראל ולהמשיך את הצמיחה העסקית המשותפת לשתי המדינות שקיבלה תאוצה גדולה בשנים האחרונות. משלחת זו היא הגדולה מבין המשלחות הכלכליות שביקרו בישראל, דבר המצביע על המשקל הרב המיוחס ליחסים הכלכליים בין שתי המדינות.

אמיר אלדד, יו"ר האירגון לפיתוח עסקי ישראל ניו אינגלנד | צילום: יח"צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן