מחבל דקר חיילת בתל אביב, חטף את נשקה וחוסל

אירוע דקירה נוסף התרחש בשעות הצהריים, והפעם גל הפיגועים הגיע לתל אביב. על פי דיווח ראשוני, צעיר דקר חיילת סמוך לצומת בגין בתל אביב, על רקע לאומני, באיזור הקריה. הוא חטף נשק מחיילת, וניסה להימלט לכיוון קניון עזריאלי, אך נורה ונוטרל ברחוב מוזס. החיילת נמצאת בהכרה מלאה, מנכ"ל מד"א, אלי בין, מסר כי מדובר בשני נפגעים באורח קל.

כזכור, רק הבוקר אירע אירוע דקירה באיזור הרכבת הקלה בירושלים. תלמיד ישיבה בן 25, שנפל קורבן לניסיון התקיפה של המחבל. הוא הובהל לבית החולים שערי צדק, ונמצא במצב שהוא מונשם ומורדם.

צילום: thinkstockphotos

עוד אדם אחד נפצע באורח קל לאחר שהתעמת עם המחבל. על פי תחקור ראשוני של האירוע, במנוסתו הוא נתקל במאבטח של הרכבת הקלה, תקף אותו וניסה לחטוף את נשקו. המאבטח נאבק בו והוא נמלט.

צוות לוחמי יס״מ ירושלים שפעלו באזור רכובים על אופנוע הבחינו באדם שרץ בכביש לכיוון צומת הגבעה הצרפתית. כשהבחין בלוחמים חזר על עקבותיו וניסה להיכנס לרכב בכביש. הלוחמים הבינו שמתרחש אירוע, זינקו מהאופנוע, רדפו אחריו ועצרו אותו יחד עם שוטר תגבור שהיה במקום. המחבל עצמו לא נפגע ונלקח על ידי כוחות הביטחון.

אמש: ארבעה פיגועים ברחבי הארץ

פיגוע דקירה התרחש בערב בכניסה לקניון הגדול ברחוב ז'בוטינסקי פתח תקווה, במהלכו נדקר צעיר בן 25 ונפצע באורח קל. הדוקר נוטרל במקום על ידי אזרחים ומאבטחים.

בעורק תנועה מרכזי של פתח תקווה כאשר מספר אזרחים ירדו מאוטובוס לפתע מפגע חמוש בסכין שעט לעברם, דקר אחד מהנוסעים שירד מהאוטובוס ועוד בטרם הספיק להימלט נלכד על ידי אזרחים עוברי אורח.

אמש גם אירע פיגוע בקריית גת לאחר שחשוד ירד מאוטובוס, הבחין בחייל וחטף את נשקו. החייל התעמת עם החשוד ותוך כדי כך נדקר בראשו באורח קל. החשוד המשיך במנוסה עם נשקו של החייל אל עבר בניין מגורים, כששוטרי תחנת קריית גת של המחוז הדרומי הגיעו למקום תוך דקות ספורות וחתרו למגע עם החשוד, תוך שזה ככל הנראה יורה לכיוונם. השוטרים השיבו בירי מדוייק לעברו והוא חוסל.

לכתבה באתר מעריב

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן