מחדל: עד המדינה בפרשת הבר נוער נמלט מדירת המסתור שלו

פרשת הבר נוער ממשיכה להסתעף ולהסתבך. רק לאחרונה נראה היה כי המשטרה קרובה לפענוח כולל של הרצח הנורא במועדון הקהילה הגאה באוגוסט 2009, אך הבוקר (ה') מגיעה תפנית נוספת, שדומה כי צפויה לטרוף את הקלפים, עם בריחתו של עד המדינה מדירת המסתור שלו.

בשעות הבוקר הצליח עד המדינה לעזוב את דירתו בת"א, ונעלם מבלי להישאר עקבות. הדירה אמנם הייתה מאובטחת על ידי ימ"ר ת"א, וכפי הנראה מדובר בתקלה מביכה של המשטרה, שבשעה זו מקצה משאבים רבים כדי לחפש אחר העד.

עד המדינה סיפק את המידע הראשוני שהביא את המשטרה להתקרב לפענוח המקרה. העד עבד כסוכן סמוי, ואסף ראיות נגד שלושת החשודים העיקריים בפרשה. עם בריחתו, נראה כי הוא צפוי להיות חשוף לסכנות רבות לחייו שכן בקרוב הוא צפוי לתת עדות רגישה בבית המשפט.


עד המדינה. צילום: באדיבות נענע 10

עו"ד משה שרמן, שמייצג את הנאשמים, אמר לתוכניתו של גבי גזית ב-103FM: "זאת פשוט חלמאות. היה לכם סדין אדום מול העיניים, מה צריך עוד".

כשנשאל האם ייתכן שעד המדינה נחטף, אמר שרמן באופן נחרץ: "מדירות מסתור אפשר לברוח, אבל אי אפשר לחטוף מבחוץ". שרמן גם הביע את הבעייתיות נוכח אופי השהות של עד המדינה בדירה, ואמר: "היה לו טלפון חופשי ופייסבוק. הוא סיפר מה יש בעדות. מבחינת בית המשפט זה תיק העשור, ונראה לי שעוד יעשו על זה סרט".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן