מיקרוסופט רוכשת את Adallom הישראלית ב-320 מיליון דולרים

חברת הסייבר הישראלית Adallom נמצאת במגעים מתקדמים לרכישה על-ידי מיקרוסופט. 
הרכישה הנוכחית, תצטרף לרכישת סייבר גדולה נוספת שביצעה מיקרוסופט בישראל בסוף השנה שעברה, חברת Aorato של עידן ואוהד פלוטניק, אותה רכשה תמורת 200 מיליון דולרים.

בעוד את Aorato מיזגה מיקרוסופט לתוכה והפכה אותה למוצר כחלק מפורטפוליו המוצרים של החברה לשוק הארגוני, בעקבות הרכישה הנוכחית צפויה מיקרוסופט לפתוח מרכז סייבר מקומי שיתבסס על הפעילות של Adallom בישראל.

עד היום, גייסה החברה כ-49.5 מיליון דולרים, מתוכם 30 מיליון דולרים בסבב האחרון שהסתיים בתחילת השנה הנוכחית ושיקף לחברה שווי של כ-100 מיליון דולרים. בין המשקיעים בחברה ניתן למצוא חברות תוכנה מובילות לשוק הארגוני דוגמת EMC ו-HP וקרנות מובילות כגון Sequoia Capital ו-Index Ventures הצפויות ליהנות מהחזר יפה על ההשקעה.

מעקב אחר פעולות חשודות באפליקציות SaaS

Adallom הישראלית פיתחה שירות אבטחת נתונים ומידע רגיש בארגונים המאוחסנים בענן; מכיוון והעובדים משתפים מידע בתוך ומחוץ לארגון עם שותפים ולקוחות, המידע זורם בצורה לא מבוקרת ובזכות הטכנולוגיה של Adallom, המידע מגיע בצורה חכמה ומאובטחת, כך שאינו נפגע והארגון יכול להיות עם ׳יד על הדופק׳ ולקבל התראות בזמן אמת לגבי דליפות או פריצות אליו.

הפתרון של Adallom מאפשר במקרה של פריצה לאחד מהחשבונות בארגון, לבצע ׳בקרת נזקים׳ ולראות איזה מידע בדיוק נגנב ולחסום באופן מיידי את אותו החשבון על מנת למנוע נזקים נוספים. לחברה רשת ענפה של שרתי פרוקסי, אשר מתעלת את התעבורה של אפליקציות ה-SaaS השונות בארגון בצורה שקופה בפני המשתמש, אשר לא דורשת כל התקנה מצד הלקוח אלא רק קונפיגורציה המתבצעת על ידי Adallom.


צילום: אתר Adallom

החברה נוסדה כאמור בשנת 2012 על ידי אסף רפפורט (מנכ״ל החברה), עמי לוטבק (סמנכ״ל טכנולוגיות) ורועי רזניק (סמנכ״ל פיתוח),כאשר לשלושתם עבר עשיר בתחום האבטחה, שכן שירתו ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין ושירות הביטחון והינם בוגרי מסלול תלפיות. עם הקמתה גייסו שלושת המייסדים 4.5 מיליון דולר בסבב A מקרן Sequoia Capital. בשנת 2013 ולאחר גיוסה הגדול הראשון פתחה החברה משרדים בפאלו אלטו, קליפורניה ובתל אביב וביוני 2014 שירותיה היו בשימוש של מעל למיליון משתמשים. בין לקוחותיה הנוכחיים ניתן למצוא חברות ענק כגון SAP, Linkedin , Orange ואפילו Wix הישראלית.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

תשכחו מאקספלורר: Edge של מיקרוסופט מהיר יותר ב-112% מכרום

נורה חכמה ומלהיבה אבל יקרה, Philips hue במבחן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן