מישהו לשחות איתו: הטאבלט החדש של סוני עמיד בפני מים

הטרנד החזק של הטאבלטים כבר כאן אבל במהלך כניסתו סוני לא הצליחה להיות שחקן מרכזי עד כה. החברה מנסה לאתגר את הקביעה הזו והשיקה אמש טאבלט מדגם xperia, דק יותר מהאייפד מיני, עמיד בפני מים ותומך בסטנדרט LTE (אינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה במכשירי מובייל).

כשבוחנים את המפרט עולה השאלה למה ענקית הטכנולוגיה לא הציגה את ה-Xperia Z בכנס החדשנות שהיה לא מזמן. המפרט מרשים, עוביו 6.9 מ"מ ומשקלו 495 גרם, כאשר לשם המחשה עוביו של האייפד מיני הוא 7.2 מ"מ, של האייפד 4 הוא 9.4 מ"מ ושל הנקסוס 10 הוא 8.9 מ"מ.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

פנים המכשיר גם הוא מרשים כאשר המעבד הוא של קואלקום עם 2 ג'יגה זיכרון ו-32 גיג'ה זיכרון קשיח. לטאבלט החדש יש מצלמה של 8.1 מגה פיקסל ורזלוציה HD. מערכת ההפעלה של המכשיר היא גרסת אנדרואיד החדשה – 4.1.

הטבאלט החדש | צילום: רויטרס

המבקרים ברובם היו מופתעים: הביקורות הראשוניות על המכשיר היו חיוביות מאוד ודיברו על איכות של מוצר שעומד בשורה הראשונה יחד עם אפל וסמסונג. המחיר טרם פורסם ואין ספק שהוא יהיה פקטור משמעותי במשוואה, אבל כך או כך, יחד עם ההשקה של הסמארטפון החדש של החברה, שגם הוא מרשים, ויאפשר כמובן סנכרון מלא בניהם, סוני מסמנת שהיא הולכת להכנס חזק לשוק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן