מי עדן נכנסת לתחום מסנני המים הביתיים; העלות – 10 מיליון שקל

מי עדן הודיעה הבוקר כי היא מתרחבת לשוק מסנני המים בישראל. החברה השיקה את סדרת הברים הביתיים Eden Pure, הכוללת 3 ברים בעלי פונקציות כגון סודה בלחיצת כפתור ומסך טאץ' מלא.

"אנו גאים להתחיל בישראל מהלך אסטרטגי רחב שנחל הצלחה רבה בחו"ל", אמר מנכ"ל מי עדן ישראל, יריב שפירא. "במסגרת המהלך, מי עדן מרחיבה את מגוון שירותיה בתחום פתרונות המים ולצד המים המינרליים הטבעיים האיכותיים שלה ולצד פתרונות עולם הקפה בו היא כבר פועלת, תשווק החברה ללקוחות גם פתרונות מים נוספים, דוגמת ברים למים מסוננים".


אחד הבארים החדשים מסדרת Eden Pure | צילום: יח"צ

"מי עדן נכנסת למהלך מעמדה של כוח", הוסיף שפירא. "בשנת 2012, צמחה מי עדן כספית ב-13% במכירות המים המינרליים בבקבוקים תוך עלייה בנתח השוק. אני משוכנע שעם הניסיון הרב והמוצלח שנצבר אצלנו בקבוצה, המהלך הנוכחי יצליח גם בישראל ומי עדן תתבסס כשחקן מוביל בכלל תחום פתרונות המים לשתיה, כפי שהיא מובילה כיום בתחום המים המינרליים הטבעיים. חשוב לציין כי קרן ההשקעות הבינלאומית רואן, שרכשה בתחילת חודש יוני את קבוצת מי עדן, תומכת במהלך האסטרטגי של כניסה לתחום שיווק מסנני המים".

במי עדן מציינים כי מיכל מילוי המים המובנה של הברים אינו מחייב חיבור קבוע של הבר לברז ומאפשר ניידות של הבר עפ"י צורך. הסדרה תשווק ב-7 צבעים: אדום, כסוף, שחור, גווני לבן ושמנת וגווני אפור. מסלולי הקניה והצריכה יעמדו על בין 2,304 שקל בשנה ל-4,644 לשלוש שנים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן