מכים בברזל החם: הצצה למשרדי איירונסורס, הסטארט-אפ הישראלי ששווה יותר ממיליארד דולר

בדרום תל אביב עומדים הבניינים של חברת ironSource, החברה שמציעה פלטפורמה להפצת אפליקציות ומאפשרת חיבור משתמשים עם האפליקציות הרלוונטיות להם, בצורה הטובה ביותר. כיום לחברה יש מיליארדי משתמשים ואפליקציות שגדלות מדי חודש.

החברה נוסדה בשנת 2010 על ידי עומר קפלן, תומר בר זאב, תמיר כרמי, ארנון חריש, נתנאל שדמי, רועי מילרד, אייל מילרד ואיתי מילרד ומלבד משרדיה הראשיים שבתל אביב היא מחזיקה גם במשרדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק ובייג'ינג. החברה מעסיקה מעל ל-500 עובדים, מתוכם כ-370 במשרדים בתל אביב. איירון סורס גייסה 85 מיליון דולר בספטמבר 2014 מקבוצת משקיעים ובפברואר 2015 גייסה 20 מיליון דולר נוספים.

המשרדים של ironSource בתל אביב מתפרסים על פני שלושה בניינים כאשר הבניין הראשי עוצב על ידי האדריכל רונן סיגל, שהמשיך בעיצוב משרדי החברה והתאמתם להתרחבות החברה בישראל וגידול מצבת העובדים לאורך זמן. את הקומה ה-21 בבניין דיסקונט והקומה השלישית בבניין נוסף ברחוב לילינבלום, עיצבו ותכננו משרד האדריכלים GTT גרינטכטורה.

הרעיון היה לשמור על עיצוב פשוט ונקי, אווירה אורבנית, צעירה ועכשווית לצד בטון חשוף, ברזל בצבעו הטבעי, עץ וזכוכית וכמובן נגיעה הייטקיסטית. בחברה מספרים כי היה להם חשוב שבכל קומה מלבד המשרדים וחדרי הישיבות יהיה שטח ציבורי גדול, מעין סלון ענק שבו ניתן להפגש עם שאר העובדים וההנהלה באופן לא פורמלי ולעבוד בצורות ישיבה אלטרנטיביות.

אז מה לא ידעתם על ironSource? ובכן, מסתבר שלעובדי החברה לא חסר אקשן לאור העובדה שהם עוברים באופן תדיר חדרים. יום אחד הם יכולים להיות בקומה מסויימת וביום אחר לעבור לקומה אחרת. הסיבה לכך הינה ההתרחבות המאסיבית של החברה והצטרפות מספר מרשים של עובדים מדי חודש, מה שמצריך ממנה להתאים את משרדיה. כך יצא שמהפעם האחרונה שביקרתי בחברה, קירות הוסרו וחדרים אוחדו והופרדו.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

דיווח: אמזון נערכת להשקת טאבלט ב-50 דולר בלבד

קרן 500Startups מוסיפה 2 שותפים ישראליים; תשקיע ב-20 חברות ישראליות בשנה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן