מנכל"ית בית הנשיא: "חגיגות ה-90 לשמעון פרס לא יעלו למדינה שקל"

"חגיגות יום ההולדת ה-90 לנשיא פרס לא עלו שקל אחד למדינת ישראל" – כך אמרה הבוקר מנכ"לית בית הנשיא, אפרת דובדני, בראיון לגלי צה"ל, בהתייחסה לביקורת הציבורית שעוררה החגיגות הגרנדיוזיות המתוכננות.

"אני רוצה להבהיר שזה לא אירוע יקר מדי, משום שארגונים יהודיים חברו כדי להרים את האירועים", המשיכה דובדבני. "הצמדנו את האירועים של המרכז האקדמי פרס ושל בית הנשיא כדי שאנשים כמו ביל קלינטון יוכלו להגיע ולא יצטרכו לבחור. האירוע לא עלה שקל למשלמי המסים".

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

אפרת דובדבני | צילום: זיו קורן

"צוותי טלוויזיה הגיעו מהעולם כולו, ואנחנו שומרים שורות שלמות רק עבור מצלמות מהודו, יפן, סין ועוד", סיפרה דובדבני. "הכל כבר מוכן. מחר הנשיא יתחיל לקבל אורחים. היום נחשוף בפני הנשיא את מה שהולך לקרות, אולם נשמור גם על אלמנטים של הפתעה".

דובדבני התייחסה לסערה שעוררה חזרתה לעבודה, יום אחד בלבד לאחר שילדה: "לא חזרתי לעבודה באופן מוחלט אלא רק בדברים הבוערים", אמרה. "ביום חמישי בערב זה יפסק כי אני מאמינה שאישה צריכה לקבל חופשת לידה כמו שצריך. הנשיא היה מזועזע מזה שחזרתי כל כך מהר לעבודה, הוא אפילו קצת נזף בי".

לטענה כי הדבר מנוגד לחוק, ענתה דובדבני: "החוק צודק, אבל היו פה נסיבות יוצאות דופן. זה שבוע של חוויות והתרגשויות אדירות. האירוע הולך להיות מהמקסימים שהיו, זה לא רק היום הולדת אלא גם עוד יומיים של ועידה אח"כ, ישראל במיטבה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן