מנכ"ל בטר פלייס אוון ת'ורנלי עוזב את החברה אחרי 4 חודשים בלבד

הצרות של בטר פלייס נמשכות. כחודשיים לאחר התפטרותם של מנכ"ל בטר פלייס ישראל משה קפלינסקי ושלושה בכירים נוספים, נראה כי גם המנכ"ל אוון ת'ורנלי עוזב את החברה. הסיבה לעזיבתו של תורנלי היא ככל הנראה חילוקי דעות עם עידן עופר, בעל השליטה בחברה. 

ת'ורנלי מונה לתפקיד המנכ"ל באוקטובר האחרון, מיד לאחר הדחתו של המנכ"ל הקודם ומייסד החברה שי אגסי. ת'ורנלי נכנס לתפקיד בזמן שבטר פלייס נקלעה למצוקת מזמונים קשה של וביקשה ממשקיעיה הזרמת הון של 150 מיליון דולר. בעקבות זאת, נאלצה החברה לבצע תוכנית התייעלות במסגרתה פיטרה כ-40% מכוח האדם שלה בישראל, בעיקר בתחומי הפיתוח התשתיות, זאת לאחר שהושלמה הקמת התשתיות למכוניות חשמליות ברחבי הארץ. 

עוזב? מנכ"ל אוון תורנלי, בטר פלייס | צילום: יח"צ

בחודש נובמבר האחרון הודיע מנכ"ל בטר פלייס ישראל משה קפלינסקי על התפטרותו. קפלינסקי הוחלף על ידי מנהל הכספים הגלובלי של החברה אלן גלמן. בנוסף לקפלינסקי עזבו את בטר שלושה בעלי תפקידים בכירים נוספים: סמנכ"ל השיווק, דפנה אגסי, אחותו של מייסד החברה שי אגסי, סמנכ"ל התשתיות אל"מ (מיל) פיני ליברמן, והדוברת דנה סומברג.  

בעקבות מצוקת המזומנים אליה נקלעה החברה הודיעה בעלת השליטה החברה לישראל כי תזרים לבטר פלייס 67 מיליון דולר כאשר בשלב הראשון יושקעו על ידי החברה עד כ-33.5 מיליון דולר. בנוסף, תאגידים הקשורים לבעלי עניין בחברה הודיעו כי ישקיעו בסבב הנוכחי סך של עד כ-19 מיליון דולר.

מחברת בטר פלייס נמסר כי עזיבתו של ת'ורנלי נעשתה בהסכמה משותפת במסגרת שינויים בהנהלת החברה. במסגרת השינויים, ההנהלה המקומית תשלוט יותר בפעילויות, במכירות ובאסטרטגיה הארצית שלה.ברמה הגלובאלית, מר עופר יכהן כיו"ר בכיר וינהל את קשרי החוץ ושיתופי הפעולה עבור Better Place, בעוד אלן גלמן, מנהל הכספים העולמי של Better Place, ינהל את הפעילויות השוטפות.

כתבות נוספות בנושא:

כרוניקה של נפילה: נקודות ציון להתנפצות החלום של בטר פלייס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן