מנכ"ל בטר פלייס החדש: "נמשיך את החזון של שי אגסי"

לאחר שבוע עתיר בהתרחשויות, בראשן הפיטורים של המנכ"ל שי אגסי, ערכה הבוקר חברת בטר פלייס מסיבת עיתונאים, בניסיון להבהיר מה מצבה הנוכחי. בפתיחת האירוע נאם מנכ"ל החברה הנכנס, אוון ת'ורנלי, מחליפו של אגסי, שהודח על ידי דירקטוריון החברה בשבוע שעבר. 

לדברי ת'ורנלי בכוונתו "להתרכז בלקוחות ובצוות. הלקוחות הם במקום הראשון, אחר כך השותפויות ובניית הצוות. אני מבטיח שננסה לנהוג בהתאם למה שהלקוחות צריכים". עוד אמר ת'ורנלי: "אנחנו עדין חברה חדשה שמתעסקת במשהו שאף אחד לא עשה לפנינו. המטרה שלנו היא לגדול אינץ' אחרי אינץ', ננסה לבנות שותפויות לטווח הארוך". 

ת'ורנלי לא שכח לציין לטובה את אגסי, עימו הוא נמצא בקשרים אישיים לדבריו. "שי הוא ענק. השפעתו על החברה תימשך ואנו נמשיך את החזון שלו ואת האסטרטגיה שלו". עם זאת הוא ציין כי צפויים שינויים בחברה. 

מנכ"ל בטר פלייס החדש, אוון ת'ורנלי | צילום: אהוד כהנים

ת'ורנלי מתח ביקורת על הסיקור התקשורתי של פרישתו של אגסי. הוא אמנם לא ציין מהי הסיבה להדחתו אך אמר כי במהלך כהונתו נעשות טעויות בחברה. "אלו הן הטעויות של כולנו. אני לא מעוניין לזרוק ההאשמות. אני מאוכזב מהביקורת התקשורתית על שי ואני משוכנע שבסוף כולם יצטערו עליה". 

בנוסף ת'ורנלי התייחס לרעיון הנפקת החברה בבורסה. לדבריו מדובר במהלך שביצועו עוד רחוק וכרגע החברה מתמקדת בבניית השוק. 

לפני כשבוע הודיעה חברת בטר פלייס על כך שדירקטוריון החברה החליט להדיח מתפקידו את המייסד והמנכ"ל שי אגסי, ולהחליפו בת'ורנלי, ששימש עד היום כמנכ"ל החברה באוסטרליה. אגסי יישאר בעל מניות של החברה.

לפי הודעת החברה, "בחמש השנים האחרונות אגסי הוביל מהפכה בתחום התחבורה והפך את הרכב החשמלי לנוח, נגיש ובמחיר סביר באמצעות טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת נסיעה ללא הגבלת טווח".

אמש נודע כי חברת בטר פלייס, אשר הגיעה למצוקת מזומנים ביקשה ממשקיעיה הלוואה של 150 מיליון דולר, זאת בעקבות הפסד של 132 מיליון דולר שרשמה החברה במחצית הראשונה של השנה. בתום הרבעון השני נותרו לחברה מזומנים ושווי מזומנים של 131 מיליון דולר. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן