מנסחים מחדש: שלושה תוספים מומלצים לדפדפן כרום

מנסחים מחדש

אנחנו לא בטוחים למה, אבל נראה כי ישראלים רבים אוהבים לכתוב את המיילים שלהם בשפה האנגלית, גם אם לא מדובר בשפת האם שלהם. במידה וגם אתם נמנים על אוכלוסיה זאת, בוודאי יצא לכם לקרוא מייל מסויים שוב ושוב רק כי ניסוח מסויים לא נראה לכם טוב, ופשוט לא הצלחתם לחשוב על חלופה עבורו.

באמצעות התוסף של ג'ינג'ר הישראלית, תוכלו לא רק לעבור ולתקן את שגיאות הכתיב שלכם אלא גם להעזר בכלי בדיקת הדקדוק שלהם, שיעזור לכם להחליף בין יחיד ורבים, וכדומה. לאחר ההתקנה כל מה שתצטרכו לעשות הוא להתחיל לכתוב את האימייל וההודעות שלכם, כאשר התוסף ידע "לצבוע" את המילים והניסוחים הבעייתים, כמעט כמו בוורד, וכמובן שיציע לכם את החלופות המתאימות.

חשוב להבהיר כי לא מדובר בכלי האולטימטיבי שיעזור לכם להשמע כאילו נולדתם בארצות הברית, ולעיתים לא יצליח להציע לכם את החלופה האידיאלית או חלופות בכלל. עם זאת, מדובר על תוסף שיכול להתגלות כשימושי במיוחד עבור חלק נכבד מכם, ואנו ממליצים לכם לפחות לנסות אותו לכמה ימים או למספר מיילים בודדים כדי לשפוט בעצמכם.

אנשי קשר בלחיצת כפתור

מידי פעם אנו נתקלים באנשים מעניינים במיוחד, שהיינו רוצים לשמור קרובים אלינו מסיבות כאלה ואחרות. עם כל הכבוד לרשתות החברתיות השונות, הן אינן יכולות להחליף את ספר הטלפונים המקוון שלכם, בו אתם – או לפחות אנחנו – שומרים את האישים החשובים ביותר עם כל הפרטים שאנו יכולים להשיג עליהם, החל מתפקיד, דרך כתובת אימייל וכמובן, טלפון.

הבעיה העיקרית היא שהוספת אנשי קשר היא מטלה מפרכת, במיוחד אם אנו רוצים להוסיף הרבה פרטים על משתמש מסויים. בדיוק לשם כך נולד התוסף הנוכחי. לאחר התקנתו כל מה שיהיה עליכם לעשות הוא לסמן עם העכבר את הפרטים אותם תרצו לשמור, ללחוץ על כפתור התוסף המופיע לצד שורת הכתובת, מה שיציג לכם תיבה עם כל המידע המדובר.

את אנשי הקשר החדשים שלכם תוכלו לשמור ישירות אל השירות המועדף עליכם – Google Contacts, Outlook או כל ספר טלפונים בו אתם משתמשים. לחילופין, תוכלו לשמור את אנשי הקשר בפורמט vCard ולהעביר אותם ישירות לאייפון שלכם – בהתאם להעדפה האישית שלכם.

עושים סדר בצילומי המסך

אחת מהבעיות הקשות ביותר איתה אנו נאלצים להתמודד היום היא צילומי מסך של עמודים ארוכים במיוחד. זה יכול להיות דף הבית של אתר האינטרנט אותו אתם מעצבים, גליון נתונים ארוך במיוחד או אפילו אוסף של תמונות שמצאתם באינטרנט – כאשר רוב המשתמשים מעדיפים לצלם את המסך בחתיכות ולהדביק את החלקים לאחר מכן.

על מנת לחסוך לכם את הטרחה ולהציע לכם מעט יותר, תוסף FireShot יציע מגוון אופציות בכל הנוגע לצילומי מסך מהדפדפן, הכוללים אפשרות לצלם את כל העמוד, גם את החלקים בהם אנו צריכים לגלול, לצלם רק את החלק אותו אנו רואים או אפילו לסמן חלק קטן מהמסך ולשמור אותו.

היתרון הנחמד בתוסף הוא שלצד שמירת התמונות מציע ממשק עריכה, אפשרות לשמור את העמוד ישירות ל-PDF, להדפיס את החלק הנבחר או אפילו לשלוח אותו במייל – בלחיצת כפתור אחת ויחידה. אין ספק שמדובר על כלי שיכול לעזור לרבים מכם, כל עוד אתם נשארים בגבולות הדפדפן.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

כל המסמכים, מכל מקום – באפליקציה אחת: הכירו את Doo
סוף להורדות: isoHunt יירד מהאוויר בשבוע הבא
לולגיק: דברים שמצחיקים גיקים 


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן