מעוניינים לקבל תדריכים כלכליים מקרן המטבע? בקרוב תוכלו

קרן המטבע הבינלאומית מתכוונת להפוך את התדריכים שלה לגבי מדיניות פיננסית וקיימות חוב לזמינים באינטרנט עבור פקידי הממשל ברחבי העולם כבר השנה, במה שיאפשר לה להגיע לקהל גדול יותר ובעלות נמוכה יותר. כך מסרה הבוקר הקרן.

הסדנאות הפיננסיות של קרן המטבע נועדו לעזור לממשלות להתמודד עם דילמות כלכליות, ומתקיימות כיום בשמונה מרכזי הדרכה בעולם. "המשמעות: הפקידים חייבים לנסוע ולהישאר בחו"ל במשך שבועות", מסביר שרמיני קורי מקרן המטבע הבינלאומית.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

"המודל הפך יקר עבור קרן המטבע הבינלאומית והמדינות המארחות, והשיעורים מסתיימים מהר מדי", אמר קורי. בשנת 2012, קרן המטבע הבינלאומית הכשירה כ-7,800 פקידים בכ-270 סדנאות שנערכו במקומות כמו סינגפור, ברזיל, כוויית ומאוריציוס. "יש לנו הרבה ביקוש לסדנאות שלנו ואין לנו את היכולות כדי לענות על ביקוש זה", המשיך.

יו"ר קרן המטבע הבינ"ל, כריסטין לגארד | צילום: רויטרס

את הקורסים המקוונים "יאכסן" edX, קונסורציום ללא מטרות רווח שנוסד על ידי אוניברסיטת הרווארד והמכון טכנולוגי של מסצ'וסטס. עד כה, שימשה הפלטפורמה בעיקר לאיכסון קורסים נרחבים ופתוחים באינטרנט.

השיעורים יהיו באנגלית, אך הם עשויים לשאת כתוביות בשפות אחרות. הם יפתחו תחילה עבור פקידי הממשל כבר בחודשים הקרובים. קורי מתכנן לפתוח אותם לציבור הרחב בשנת 2014. "אנו מקווים שזה יגביר את המודעות הציבורית וירים את הדיונים בנושאים כלכליים", אמר.

האלמנטים הכספיים עדיין לא נחשפו לציבור, אבל נשיא edX אנאנט אגרוול אמר כי הקורסים של קרן המטבע ישיגו הכנסות לקונסורציום. אם זה אכן יצליח, אמר הנשיא שיחפש עסקאות דומות עם מוסדות אחרים, כמו תאגידים ועמותות. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן