מפאק-מן ועד אי-ביי: 10 אפליקציות שאסור לפספס

נא לשמור על השקט: Pocket Yoga

לא משנה אם אתם עצמאיים, או שכירים, וגם לא באיזה תחום – כולם רצים כל הזמן. ככל שהמרוץ מתגבר, כך צצים יותר ויותר טרנדים שמטרתם העיקרית להרגיע אותנו. זוהי הגרסה הבסיסית לאימון יוגה, הכוללת תמונות והסברים קוליים לעשרות תנוחות שונות, שאמורות להעניק לנו קצת שקט נפשי.

מחיר: חינם במרקט ובאפסטור

 

לאכול נכון: קלורטור

עושים דיאטה? יש מי שיעזור לכם לשמור על מסגרת תזונה נכונה יותר. מעבר לפירוט קלורי למוצרי המזון השונים ולחישובים והערכות הנוגעים למצבכם הגופני, מאפשרת הקולרטור לנהל תפריט תזונתי יומי, מציעה חלופות מזון ועוד.

מחיר: 0.99 דולר באפסטור

 

יאמי!: אוכל טוב

אוכל טוב היא אפליקציית מתכונים מרשימה, הכוללת אלפי מתכונים עם ממשקים נוחים של חיפוש ומיון, הוראות הכנה, טיימרים, תמונות, קטעי וידיאו ועוד. בתיאבון!

מחיר: חינם במרקט ובאפסטור

 

עם האצבע על הדופק: Instant Heart Rate

חובבי הכושר יאהבו את זה: האפליקציה מאפשרת למדוד את הדופק על ידי הצמדת קצה האצבע למצלמה שעל גבי המכשיר, ולקבל אינדיקציה מספרית וגם גרף ויזואלי על קצב הדופק שלנו. מוצלחת במיוחד במכשירים עם מצלמה מובנית+פלאש.

מחיר: כ־11 שקל במרקט

 

טרווליסט

גם חופש עושה טוב לנשמה, והאפליקציה הזו תעזור לכם לעשות זאת גם בלי להכאיב יתר על המידה לכיס. היא מכילה מידע מלא ומקיף של עולם התיירות, בדגש על השוואת חלופות ומציאת הדיל המשתלם ביותר בהתאם להגדרות החיפוש.

מחיר: חינם: במרקט

 

למחפשי דירות: מחירון דירות לוי יצחק

ללוי יצחק גרסת האפליקציה: מחירון לשוק הנדל"ן הכולל מחירי דירות יד־שניה בכל הארץ, הן השכרה והן מכירה. האפליקציה כוללת גם כלים שיעזרו לכם לאמוד את שוויו הראלי של הנכס.

מחיר: חינם באפסטור

שימושי לשוכרי המכוניות: שימושון

לקנות רכב, או לקחת ליסינג? איך זה שהברוטו והנטו שלי כל כך רחוקים זה מזה? האפליקציה הזו תענה על השאלות המטרידות האלו. מדובר במחשבון שיעזור לכם לקבל החלטה מושכלת כמה צריך להיות הנטו שלכם, ואיך רכב ליסינג ישפיע על המשכורת, ואם לא שווה בכלל לשקול לקנות רכב.

מחיר: חינם באפסטור

 

לקונים ברשת: eBay

לקוחות וסוחרי eBay, מכירים? אם לא, זה הזמן: האפליקציה מאפשרת את רוב הפעולות הפונקציונליות כגון ביצוע חיפושים בין המוצרים, סימון המוצרים או הסוחרים המועדפים עליכם, קבלת תזכורות על המוצרים הרצויים ועוד. כמו כן, תוכלו לבדוק מה מצב המשלוח שלכם ומה הצפי לקבלת המוצר, ועוד עשרות אפשרויות שאמורות להקל עליכם את השימוש בזירת המסחר המקוונת הגדולה בעולם.

מחיר: חינם במרקט ובאפסטור

 

סתם בשביל הכיף…רגע של נוסטלגיה: PAC-MAN Lite

מכשירי הסמרטפון החדשניים מחזירים עטרה ליושנה. אתם מכירים את הסיפור: סמיילי אחד חייכן צריך לאכול מלא נקודות זוהרות בלי שאף מפלצת תתפוס אותו.

מחיר: גרסה בסיסית בחינם באפסטור

פקח טיסה ליום אחד: FlightRadar24 Pro

תשמעו, האפליקציה הזו פשוט מגניבה! היא ממפה ומציגה 90% מהטיסות מעל אירופה וחלקים מאזורים אחרים בעולם (כגון ארה"ב, אוסטרליה, סין ועוד). התצוגה היא אונליין ומתבצעת על גבי מפת גוגל. פשוט כנסו ותראו.

מחיר: גרסה בסיסית חינם במרקט ובאפסטור

* באנדרואיד ניתן לשדרג לגרסה מתקדמת יותר, המאפשרת לקבל מידע על הטיסות עצמן, לבצע חיפושים ופעולות נוספות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן