מפלגת העבודה נערכת לבחירות המוניציפאליות

מפלגת העבודה יוזמת מהלך לבניית הנהגת העתיד בשלטון במקומי. ביום רביעי הקרוב, ה-16 בנובמבר, ייפתח קורס ייחודי, "הנבחרים", שייתן לפעילי ציבור וכאלה הרוצים להשתלב בעשייה הציבורית את כל הכלים על מנת להיערך לבחירות המוניציפאליות שיתקיימו בשנת 2018. במסגרת זאת, המפלגת מאתרת את הדור הבא של המנהיגות המקומית ופונה אליו על מנת לצרפו לקורס.

במסגרת הקורס יתקיימו 11 מפגשים, בהם יקבלו המועמדים הפוטנציאליים ארגז כלים רחב הכולל: היכרות עם מערכת השלטון המקומי, תכנון וניהול קמפיין מוצלח, הכרת התקשורת והרשתות החברתיות בזירה המוניציפאלית, סדנאות מעשיות במיומנות הופעה מול קהל וכתיבת נאום, היבטים משפטיים בקמפיין בחירות, מימון בחירות ועוד.

מנכ"ל העבודה, גלעד רבינוביץ' | תמונה: ראובן קופיצ'ינסקי

מנכ"ל מפלגת העבודה ויוזם הקורס, גלעד רבינוביץ אמר כי "המפלגה מכשירה מועמדים להתמודדות בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות ובונה את דור העתיד בשלטון המקומי מתוך תפיסה כי על מנת להביא לצדק חברתי, לביטחון לאזרחי ישראל, לחינוך איכותי ולחברה משגשגת, יש לפעול, להשפיע ולהוביל לשינוי ברשויות המקומיות. מדובר בקורס מנהיגות ייחודי וחדשני, אשר מיועד למי שהעשייה הציבורית, האכפתיות והרצון לשפר את איכות החיים במקום מגוריו בוערים בעצמותיו".

המפלגה תחל בשבוע הבא בקמפיין פרסום במדיה החברתית במטרה לאתר את המועמדים המתאימים. ההכשרה תתקיים בבית מפלגת העבודה בת"א.

בקורס ירצו, בין השאר, ד"ר יריב בן אליעזר, שר הפנים לשעבר אופיר פינס, מנכ"לית משרד הפרסום TBWA ענת יוזנט-רביד, עורך מעריב לשעבר יואב צור, הבלוגרית הפוליטית טל שניידר, ועוד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן