מצטרף לעולם הטכנולוגיה: איזי בורוביץ' מונה ליו"ר קליקסופטוור

ישראל (איזי) בורוביץ', יו"ר חברת נתיבי איילון ולשעבר יו"ר אל-על, התמנה היום ליו"ר מועצת המנהלים של ספקית פתרונות ניהול כוח אדם קליקסופטוור.

מינויו של בורוביץ' כיו"ר הגיע בעקבות החלטת בעלי המניות של החברה להפריד בין תפקידי המנכ"ל והיו"ר. בורוביץ' שימש כחבר דירקטוריון קליקסופטוור בין השנים 1997-2009 ומ-2011 עד עתה.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.


צילום: יח"צ

"אני מברך את בורוביץ' לרגל בחירתו כיו"ר מועצת המנהלים של החברה, ומצפה לעבוד איתו בתפקידו החדש", אמר משה בן בסט, מנכ"ל ומייסד קליקסופטוור. "ד"ר בורוביץ מביא לקליקסופטוור ניסיון עשיר בבנייה והובלה של חברות מצליחות, במיוחד בענף השירותים, ואני סמוך ובטוח שמנהיגותו תסייע לנו להתקדם ולהתפתח הלאה".

מ-2005 עד 2011 שימש בורוביץ' כחבר מועצת המנהלים של חברת אל-על וכיו"ר החברה משנת 2005 עד שנת 2008. הוא משמש כעת גם כיו"ר חברת נתיבי איילון (מאז 1998). לאחר קריירה אקדמית כפרופסור בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, בה הוא עדיין מכהן כפרופסור מן המניין, משמש כעת בורוביץ' כדיקן בית הספר לניהול וכלכלה במכללת תל אביב. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן