מקהילת מפתחים לאופנה: מיקי חסלבסקי ינהל את BFrow

שנתיים לאחר שייסד יחד עם אידו ג׳ינו את חברת RapidAPI, וניהל את מרכז המחקר והפיתוח של החברה, מצטרף מיקי חסלבסקי לחברת BFrow כמנכ׳׳ל החברה.
חסלבסקי וג׳ינו ייסדו את RapidAPI בתחילת 2015 והציעו Marketplace ל-APIs שמאפשרת למפתחים להתחבר למספר APIs במקביל בקלות. החברה גייסה 3.5 מיליון דולר ממשקיעים, ביניהם דוב מורן, מריוס נכט, קרן 500 Startups וקרן הון הסיכון Andreesen Horowitz. בשנתיים האחרונות נבחרו שני היזמים – מיקי חסלבסקי (23) ואידו ג'ינו (19) לרשימת הצעירים המבטיחים של Forbes Israel Under 30.

חסלבסקי. מנכ"ל בגיל 23 | צילום: שלומי יוסף

הסטארט-אפ BFrow, שבו ישמש חסלבסקי כמנכ"ל, פיתח פלטפורמה לקהילת האופנה, בהם מובילי דעת קהל, בלוגרים, בעלי מותגים, מעצבי אופנה ועוד. הפלטפורמה מאפשרת לפעילים בתחום להתחבר, לשתף מידע וליצור קשרים עסקיים ופונה אל כל אותן הפאשניסטיות וחובבי אופנה שרוצים להיות מעודכנים כל הזמן בטרנדים האחרונים.

המטרה המרכזית של הפלטפורמה היא לאפשר לקהילה להיות כל הזמן בעניינים, ואת זה היא עושה באמצעות למידת מכונה, שלומדת את העדפותיו של כל אחד מהמשתמשים. בצורה כזו היא חושפת כל משתמש לתכנים המתאימים להעדפותיו האישיות.

החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי איש העסקים והיזם הטכנולוגי אדם בק וסופיה מובשביץ׳ פאשניסטה ומנהלת פעילות קשרי הקהילה של החברה בלוס אנג׳לס. BFrow גייס 3.2 מיליון דולר ומעסיק כ-25 עובדים הפרוסים במספר מדינות. חסלבסקי פתח את הסניף הראשון של החברה בניו-יורק, שם יתרכז בשיווק והפצה בארה"ב דרך מובילי דעה מתחום האופנה.

עמוד הבית של BFrow. גייסו 3.2 מיליון דולר

"החזון של BFrow הוא לחבר את כל אנשי עולם האופנה ולגשר על הפערים שנוצרו בתחום הזה באונליין. מה ש-Behance עשתה למעצבים, ומה ש-LinkedIn עשתה לאנשי המקצוע – אנחנו הולכים לעשות לתחום האופנה. אני מאוד אוהב את הצוות, מאמין בחזון של החברה ומקווה להוביל אותה על הצד הטוב ביותר", אמר חסלבסקי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן