Forbes Israel Logo

מקנזי סקוט, אשתו לשעבר של ג'ף בזוס, התחתנה בשנית

האישה ה-22 העשירה בעולם לפי דרוג פורבס התחתנה עם המורה לכימיה של ילדיה. סקוט תרמה מאז גירושיה 5.8 מיליארד דולר במסגרת התחייבות הנתינה עליה היא חתומה
מקנזי סקוט. צילום: Kevork Djansezian/Getty Images

מקנזי סקוט, האדם ה-22 העשיר ביותר בעולם – בזכות גירושיה ממייסד אמזון ג'ף בזוס – מצאה שוב אהבה, והתחתנה עם מרצה למדעים מסיאטל, דן ג'ואט.

סקוט, ששווה 53 מיליארד דולר לפי פורבס, חתמה על "התחייבות הנתינה" – הבטחה למסור מחצית מהונה לצדקה בימי חייה – כאשר הליך הגירושים מבזוס הסתיים בשנת 2019. היא הייתה פילנתרופית פעילה בשנתיים שחלפו מאז. זה בלט בעיקר כאשר תרמה 4 מיליארד דולר במהלך ארבעה חודשים לקהילות מוחלשות, כולל מכללות קהילתיות ומכללות ואוניברסיטאות "שחורות" מבחינה היסטורית. בהמשך לכך, באמצעות התחייבות הנתינה התפרסמו הידיעות על נישואיה של סקוט.

"בשבץ של צירוף מקרים משמח, אני נשוי לאחת הנשים הנדיבות והטובות ביותר שאני מכיר – ומצטרף אליה בהתחייבות להעביר עושר כספי עצום כדי לשרת אחרים", כתב ג'ואט בהצהרת התחייבות הנתינה שפורסמה ב-6 במרץ. ג'ואט מצטרף לסקוט בהתחייבותה לצדקה.

"מוזר לכתוב מכתב המציין שאני מתכנן למסור את רוב עושרי במהלך חיי, מכיוון שמעולם לא ביקשתי לאסוף את סוג העושר הנדרש כדי להרגיש שלדבר כזה תהיה משמעות מיוחדת", ​​הוא כתב. וציין כי היה מורה במשך רוב חייו.

בני הזוג כנראה נפגשו בבית הספר לייקסייד, בית ספר פרטי שילדיה של סקוט לומדים בו (ושם גם למדו ילדיו של ביל גייטס) ובו ג'ואט היה מורה לכימיה. הפרופיל שלו כבר לא נמצא באתר בית הספר, ולייקסייד לא השיב לבקשת פורבס לתגובה ולבקשה לאשר את העסקתו שם. גם נציגיו של סקוט לא השיבו לבקשת התגובה.

"דן הוא בחור נהדר, ואני שמח ונרגש בשביל שניהם", אמר ג'ף בזוס בהצהרה שהעביר דובר אמזון לפורבס. (זו הייתה אותה הצהרה שהוא מסר לוול סטריט ג'ורנל, שדיווח לראשונה על נישואיהם של סקוט וג'ואט).

דבריה הציבוריים האחרונים של סקוט היו סביב התרומות של 4.1 מיליארד דולר בשנה שעברה. "אף על פי שאני רחוקה מלהשלים את התחייבותי, השנה של הנתינה החלה בחשיפה למנהיגים מקבוצות שוליים היסטוריות שנלחמו באי שוויון, והסתיימה בחשיפה לאלפי ארגונים שפועלים כדי להקל על הסבל של אלה שנפגעו הכי קשה מהמגפה", כתבה בדצמבר.

בסך הכל, סקוט תרמה לקבוצות צדקה ועמותות בשנת 2020 סכום של כ-5.8 מיליארד דולר.

צילומים: Shutterstock

https://secure.cardcom.solutions/e/xo64

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.