משפיעים בדרכם: הכירו את הכוכבים של חברת ISS ישראל

חברת ISS ישראל, מתאגיד ISS העולמי, הינה חברה גלובלית העוסקת בניהול מכלול שירותים: IFS , אחזקה, ניקיון, הסעדה, וקייטרינג תעופתי. החברה מעסיקה כ-550,000 עובדים ברחבי העולם וכ־8,500 עובדים בישראל, ונבחרה בשנת 2015 לאחת מ-100 חברות מיקור החוץ הטובות בעולם על ידי IAOP. "החזון העולמי שלנו הוא להיות חברת השירותים הטובה בעולם, וכמובן גם בישראל, תוך אסטרטגיה של הבנה והזדהות עם צרכי הלקוח, מציאת פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח והדגשת המגע האנושי במתן השירות", אומר אבי הוכמן, מנכ"ל קבוצת ISS ישראל .

"לשם אנו צועדים. נוכל להגיע לשם רק בעזרת המרכיב המרכזי בחברה: טיפוח ההון האנושי. אלפי עובדינו המסורים הם שמאפשרים לנו להעניק לכם שירות ברמה הגבוהה והטובה ביותר, ולכן אנו משקיעים בהם – כפי שהם משקיעים בכם. עם זאת, חשוב שתזכרו שהם אינם "שקופים" ואינם "מוצרים"; הם אמנם שם כדי לעזור לחברה, אבל ככל עובד ואדם – הם ישמחו למילה טובה, פרגון, "בוקר טוב" או סתם "מה שלומך?".

"התפיסה הנוכחית של ניהול עסקי נשענת על תבונת המנהל כי עליו להתרכז ולהתמקד אך ורק במה שהעסק שלו יודע ואמור לעשות. במצב הכלכלי הנוכחי ברחבי העולם, המחייב "הידוק חגורה", ובסביבה ארגונית ועסקית המדברת ללא הרף במושגי התייעלות, חברות מבינות כי במקום לפצל את הכוחות לספקים שונים, עליהן לבחור בגורם אחד בלבד המעניק להן מכלול של שירותים באיכות הגבוהה ביותר – מה שמכונה .Integrated Facility Services – IFS ניתן לראות זאת באופן בולט בתאגידים ובחברות במדינות אירופה, ולאחרונה גם אצלנו בארץ".

"אני מאמין כי בעולם תחרותי, טכנולוגי ומהיר מאי פעם, נמשיך לשפר, להשתפר, לצמוח יחד
אתכם ולהוביל בשיטות העבודה והשירות, לצד המחויבות האישית של כל עובדי ISS".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן