מתחם סינמה סיטי חדש יבנה במרכז המסחרי של חדרה

בנוסף למתחמים בראשון לציון, צומת גלילות ורעננה, יוקם בקרוב מתחם סינמה סיטי חדש גם בחדרה. חברת פוליגון נדל"ן הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם ניו ליניאו, מפעילת רשת סינמה סיטי, להקמת מתחם מתי קולנוע בעיר. המתחם יוקם על שטח בהיקף של כ-2,500 מ"ר במרכז המסחרי, ויושכר לניו לינאו, אשר תפעיל בו מיזם של בתי קולנוע בידור, תרבות, חינוך, לימודים ואירועים, במתכונת וכחלק מרשת מיזמי "סינמה סיטי".

בד בבד עם הקמת מיזם בתי הקולנוע, ייבנה במרכז שטח מסחרי נוסף, בהיקף של כ-1,430 מ"ר, בצמוד למיזם בתי הקולנוע, אשר בכוונת החברה להשכירו לצדדי ג' שונים.
עבודות התכנון וההקמה של מיזם בתי הקולנוע וכן של השטח הנוסף יבוצעו בניהולה של ניו לינאו. השקעת פוליגון נדל"ן בהקמת מיזם בתי הקולנוע והשטח הנוסף תסתכם בכ-20 מיליון שקל.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

תקופת הקמת מיזם בתי הקולנוע והשטח הנוסף מוערכת על ידי הצדדים בכ-18 חודשים ממועד תחילת ביצוע העבודות. תקופת השכירות של מיזם בתי הקולנוע הינה 15 שנים, כאשר לניו ליניאו הוקנתה הזכות להאריך את השכירות לתקופה נוספת של 9 שנים ו-11 חודשים. 

צילום: IngImage A.S.A.P

בתמורה לשכירות מיזם בתי הקולנוע, תשלם ניו ליניאו לפוליגון בתקופת השכירות דמי שכירות שנתיים של כ-1.1 מיליון שקל. בתקופת השכירות הנוספת יגדלו דמי השכירות בשיעור של 10%. דמי השכירות כוללים גם דמי ניהול.

ההסכם מותנה בתנאים מתלים, לרבות אישור עקרוני של עיריית חדרה ושל הועדה המקומית לתכנון ולבנייה של מיזם בתי הקולנוע על פי הפרוגרמה שהכינה ניו לינאו. אם לא יתקיימו התנאים המתלים תוך 90 יום ממועד חתימת ההסכם, או תוך מועד נדחה אחר עליו יוסכם בין הצדדים – יפקע תוקפו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן