נושא טעון: כל אביזרי האייפון שלכם עומדים להפוך למיותרים

יש לכם משהו שמתחבר ללמטה של האייפון שלכם? מטען ספייר? איזה דוק יקר או איי-טריפ? אז צר לנו לבשר לכם: הם חסרי ערך ושימוש החל ממאוד בקרוב: במהלך סוף השבוע דווח כי אפל מייצרת מתאם חדש לאייפון 5, ובו 19 פינים – במקום המתאם בן 30 הפינים ששימש אותה מאז האייפודים של הדור השלישי. המניע, ככל הנראה: חיסכון בְמָקום בגוף המכשירים.

כשחושבים על זה, זה די מדהים שאפל בכלל נשארה עם אותם מתאמים לכל המכשירים שלה עד עכשיו, במשך כמה דורות של גאדג'טים. חרף שדרוגים לאינספור, הסטדנרט החיבורי לא השתנה, וזה בהחלט הוביל לעלייה עצומה בכל הדוקים האפשריים – אלא שעכשיו כולם בדרכם להתיישן.

הולך לעוט עלינו צי חדש של אביזרי אייפון כשהמהדורה החמישית תצא, וכל מי שמספיק מסור בשביל לחכות בתור ליום ההשקה – לא יבזבז את זמנו על שדרוגים. כרגיל, כולנו נסבול, אבל יש לצפות לכך שיצרני האביזרים האלה ירוויחו המון כסף, אחרי מעבר לא נוח.

זה ממש לא היה מפתיע, ומעולם לא הייתה סיבה לחשוד כי אפל יתירו על כנו את אותו המתאם למעלה מעשור. אנחנו עומדים לראות את התעשייה נעה בכיוון של לייצר הכל לאייפונים החדשים ולא לישנים. השדרוג הבא אין פירושו אלא פרידה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן