נחיתה רכה: אפליקציות שמרגישים איתן בבית

1. Local Eats

האפליקציה כוללת מסעדות מקומיות בלבד בארה"ב וב־50 ערים נבחרות כמו פריז ולונדון. לא תמצאו כאן את הרשתות הלאומיות השגרתיות. אלה המעוניינים בחוויה של סעודה אותנטית יידעו להעריך את יישום הג'י.פי.אס "מה נמצא קרוב אליי" ואת הנוחות בהזמנת מונית ישירות דרך האפליקציה עצמה.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 3.1.3 ואילך.

מחיר: 0.99 דולר

 

2. Spotted by Locals

תושבים מ־39 ערים ברחבי היבשת האירופית תרמו לספוטד־ביי־לוקלס את המידע הפנימי. האפליקציה גדושה בטיפים של מקומיים ומעודכנת לגמרי. כל העדכונים מתבצעים אוטומטית, אופליין.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 3.0 ואילך.

מחיר: חינם

 

3. Currency

ממיר שערי המטבעות הנוח ביותר. המטבעות מופיעים ב־17 שפות שונות, ההורדה חינמית והשימוש מספק מידע על שערי חליפין של יותר מ־100 מטבעות ומדינות. בצעו את ההמרה בעצמכם והימנעו מניצולם של חלפנים.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 4.0 ואילך.

מחיר: חינם

 

4. Foodict Food Dictionary

פודיקט הוא מילון נרחב באנגלית לביטויים מקומיים ובינלאומיים הקשורים לאוכל. יותר מ־2,100 מונחים הכלולים במילון יאפשרו לכם להיפרד מהחשש לבחור במנה הלא נכונה בתפריט, ולהזמין בבטחה.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 2.2.1 ואילך.

מחיר: 1.99 דולר

 

5. (HearPlanet (Lite

הקשיבו לתובנות על טיולים מהירפלאנט, מדריך טיולים שקולו בוקע מהמכשיר ואומר לכם מה לראות ולאן ללכת. הירפלאנט מוצא את המקומות המוכרים פחות ומדריך באמצעות מנוע מפות מתקדם, כיצד לנווט בתוך כיסוי גלובלי של למעלה מ־300 אלף מיקומים.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טוץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 3.0 ואילך.

מחיר: חינם

 

6. World Customs

היישום הטוב ביותר למטיילים שמחפשים התערות תרבותית אמיתית. וורלד קסטומס כולל הכל: החל מעובדות תרבותיות ועד לעצות בסגנון האם כדאי להימנע מיצירת קשר עין עם המקומיים. מידע הפנים, המסודר לפי ארצות, כולל ברכות הולמות, נושאי מגדר, טאבו, מחוות ואפילו מרחב אישי ונגיעה.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 3.0 ואילך.

מחיר: חינם

 

7. Wi-Fi Finder

באמצעות ג'י.פי.אס יראה לכם ה־Wi-Fi פיינדר היכן המקומות הקרובים ביותר שמציעים Wi-Fi חינמי או בתשלום, וגם איך להגיע אליהם. Wi-Fi פיינדר מקושר ליותר מ־650 אלף מיקומים ב־144 ארצות בכל רחבי העולם, ודואג שתישארו מחוברים לאינטרנט כל הזמן.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 3.2 ואילך.

מחיר: חינם

 

8. אפליקציות של לשכות המידע לתיירים

האפליקציות שנוצרו על ידי לשכות המידע לתיירים מבטיחות גיוון רב ושפע של אתרים מקומיים. דוגמה בולטת היא אפליקציית Explore Canada Like a Local ("גלה את קנדה כמו המקומיים") של לשכת התיירות הקנדית, שתספק לתיירים תובנות אליהן הגיעו קנדים שמכירים היטב את השטח.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 4.0 ואילך.

מחיר: חינם

 

9. Road Ninja

אם אתם על הכביש, או תקועים באמצע שומקום, נינג'ת הכבישים תמצא לכם מסעדות, תחנות דלק, חניה, בילויים, סושי ואפילו מסעדות צמחוניות, והכל ברדיוס של חמישה ק"מ ממקום הימצאותכם.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 4.2 ואילך.

מחיר: חינם

 

10. Smart Traveler

סמארט טרוולר היא האפליקציה הרשמית של מחלקת המדינה של ארה"ב למטיילים האמריקנים, והיא מכסה אחד לאחד כל סנטימטר של מידע על המדינה שבה מטיילים, כולל התכונה "לפני שאתם יוצאים לדרך". עונשים פליליים, מיקום שגרירויות, בטיחות וביטחון ודרישות כניסה ויציאה הם רק חלק קטן ממה שמציעה האפליקציה הזו.

מתאים ל: אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד, מערכת הפעלה iOS 4 ואילך.

מחיר: חינם

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן