נחשפה: מדפסת תלת מימד שתאפשר לילדים להדפיס צעצועים

חברת הצעצועים Mattel הציגה ביום ראשון לעולם את ThingMaker 3D, מדפסת תלת מימדית שמטרתה ליצור צעצועים לילדים אצלכם בבית.

המדפסת ThingMaker 3D מגיעה עם אפליקציה נלווית דרכה ילדים מגיל 3 ומעלה יכולים בעצמם, או אולי בעזרת ההורים שלהם, לעצב בובות משחק על פי ראות עיניהם.

האפליקציה היא בעצם תוכנת עיצוב מתוחכמת למודלים תלת מימדיים, אותה ניתן להפעיל מהסמארטפון או הטאבלט ולשלוח את ההזמנה אל המדפסת דרך אינטרנט אלחוטי ביתי.

Mattel הדגימה את כוחה של ה-ThingMaker 3D במסגרת כנס New York Toy Fair, אחד מהכנסים הגדולים ביותר בעולם לצעצועים שנערך אמש בניו יורק. על אף שעוד לא שוחררו פרטים טכניים על מייצר הצעצועים המהפכני, עדויות של קהל המבקרים מגלות שהמדפסת תומכת בלפחות 20 צבעים שונים.

ThingMaker 3D. האם בעתיד משפחות ייצרו צעצועים מבלי לצאת מהבית? 

האפליקציה הנלווית ל-ThingMaker 3D פותחה בשיתוף פעולה עם מפתחת התוכנה Autodesk, ולמרבה הפלא היא מסוגלת לתקשר גם עם מדפסות תלת מימדיות אחרות שלא פותחו על ידי Mattel. האפליקציה זמינה להורדה למכשירים תומכי מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS, ומגיעה עם ארסנל של כמה עשרות "מתכונים" מוכנים מראש.

הרעיון – ילדים ייצרו צעצועים לעצמם

בדומה למדפסות תלת מימדיות קיימות בשוק, ThingMaker 3D תשתמש במילוי פלסטי PLA שהפך להיות הסטנדרט המקובל. על אף זאת, דובר חברת Mattel אמר כי בעתיד יוכנסו לשימוש חומרים נוספים כמו פלסטיק רך יותר שיאפשר בובות מעיכות וחומרים פלסטיים שזורחים בחשיכה.

Mattel היא אחת מיצרניות הצעצועים הגדולות ביותר בעולם. בשנות ה-60 היא אימצה את הרעיון לאפשר לילדים לייצר צעצועים בכוחות עצמם והוציאה לעולם את ThingMaker הראשון, מעין תנור שמחמם תבניות מתכת מלאות בחומר פלסטי צבעוני. בארץ הצעצוע היה מוכר בסוף שנות ה-90 תחת השם קריפי קרולרס ואיפשר לייצר חרקי גומי שונים באותו אופן.

כרגע עוד לא ידוע מתי ThingMaker 3D תנחת על מדפי החנויות, אבל אנחנו כן יודעים שמחירה יעמוד על לא פחות מ-300 דולר בעת ההשקה. ניתן יהיה להזמין את המדפסת מאמזון החל מהימים הקרובים. בכל אופן, המדפסת התלת מימדית של Mattel מעוררת מחשבה ובוודאי גורמת לכולנו לתהות האם בעתיד משפחות ייצרו צעצועים לילדים מבלי לצאת מהבית וחנויות הצעצועים המוכרות לנו יהפכו לנחלת ההיסטוריה.

צפו: הדפסת תלת ממדית של צעצועים באמצעות ThingMaker 3D

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים: כלי חדש של סימילרווב יציע למפתחים מידע מדוייק על קהל המשתמשים שלהם

עוד בגיקטיים: עם Abbi תוכלו להגדיל את יחס ההמרה באפליקציה שלכם באופן אוטומטי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן