ניידות משטרה בפגישת העובדים במעריב: "ההנהלה השתגעה"

הנהלת "מעריב" הזמינה מאבטחים וניידות משטרה לפגישת ועד העובדים של העיתון בתל אביב, וחסמו את קומת הכניסה, כך לדברי מספר עובדים של העיתון. "מעולם לא היה כזה כוח שיטור בעיתון בישראל ובאף מקום עבודה. צר לנו כי הנהלת מעריב בוחרת לפעול בצורה כה נוקשה וחסרת רגישות בשעה קשה זו", נמסר מוועד העובדים.

"ההנהלה השתגעה לגמרי", מספר אחד העובדים שמספר כי האווירה באסיפה היתה מתוחה אך רגועה. "היא מסוגרת בקומה שלה ולעובדים אסור להתקרב לשם. עומדים שם כמה בריונים של חברת אבטחה פרטית וחוסמים את הכניסה, מי שרוצה להתקרב צריך להציג תעודת זהות".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לאסיפת העובדים הגיעו עורכי דין בכדי לדבר עם העובדים ולהסביר להם את זכויותהם המשפטיות. כמו כן החליט הועד להחריף את המאבק – העובדים מתכננים לקיים הפגנה נוספת מחר ב-12:00 וכמו כן החליטו על משמרות מחאה מול ביתם של נוחי דנקנר ועופר נמרודי. "הולך להיות מאבק לא קל" אומרים עובדים שנכחו באסיפה. "אנחנו חשים עלבון קשה מהתנהלות ההנהלה כלפינו". בהתייחסם לניידות המשטרה שהגיעו לאסיפה אמרו כי "זה צעד מטריף ולא חכם. ההנהלה מסיבה לא ברורה החליטה להביא מספר ניידות ומאבטחים פרטיים, זה צעד שנועד לחמם את האווירה". מדובר אי.די.בי רני רהב נמסר כי בחברה "לא מגיבים לשמועות".

ניידות משטרה מחוץ לבית מעריב

אתמול בלילה קיימו נציגי וועד העובדים יחד עם יו"ר ההסתדרות פגישה עם נוחי דנקנר בעל השליטה בעיתון. בפגישה לא הושגו הסכמות. העובדים וההסתדרות הבהירו כי לא יסתפקו בפחות מ -100% מזכויות העובדים וקליטה מקסימלית של העובדים תחת הבעלים החדשים תוך שמירה על זכויותיהם.

חגי מטר, יו"ר ועד העובדים, אמר בסיום האסיפה: "ממשלת ישראל עדיין ממשיכה להתעלם מהמצוקה של 2,000 עובדי מעריב שבסכנת פיטורין. לא יתכן שהמשבר באחד מהעיתונים הגדולים במדינה וגל הפיטורים הגדול ביותר נתקל בהתעלמות כה גורפת."

ערב החג, הפגינו עובדי מעריב מחוץ לסניף שופרסל בתל אביב כנגד הפיטורים הצפויים של 2000 עובדי העיתון. העובדים אף שלחו מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וביקשו ממנו להתערב במשבר ולהביא לפתרון. "אי התערבותכם היא בבחינת הסרת האחריות מאזרחים עובדים, משלמי מיסים ושומרי חוק. אי התערבותכם היא פגיעה בדמוקרטיה. אי התערבותכם היא הפקרתנו", כתבו העובדים.

 

כתבות נוספות בנושא:

עורך מעריב: מקווה שכוונותיו של בן צבי לגבי העיתון טובות

"דנקנר רואה בעובדי מעריב סחורה שאפשר לזרוק לים"

סוף ההרפתקה: דנקנר סיכם על מכירת מעריב תמורת 85 מיליון שקל

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן