ניסיון פיגוע בת"א, חייל נפצע באורח אנוש מדקירה והועבר לניתוח

פיגוע דקירה בתל אביב. צעיר בן 20 נפצע באורח קשה מדקירה על הגשר של רחוב דרך ההגנה בתל אביב בסמוך לתחנת הרכבת. הוא מפונה כעת לבית החולים "תל השומר". הדוקר עצמו נעצר ע"י שוטרי תחנת שרת. מדובר בתושב שכם, בן 25, שוהה בלתי חוקי.

לפני כחצי שעה חייל שהיה בסביבות תחנת הרכבת ברחוב ההגנה בתל אביב הותקף על ידי צעיר שזינק לעברו כשהוא חמוש בסכין והחל לדקור אותו בפלג גופו העליון. עוברי אורח שחלפו במקום מיהרו לסייע לחייל והחלו להדוף את ההחשוד שהחל להימלט.

בשלב זה הגיעו לאזור כוחות גדולים של יס"מ ממחוז תל אביב, האחרים סימנו לשוטרים את מקום הימלטותו של הדוקר, שטיפס לעבר חדר מדרגות באחד הבניינים הסמוכים. שוטרי יס"מ כיתרו את הבניין, עלו פנימה וביצעו את מעצרו של החשוד ברחוב לבנדה.

צילום אילוסטרציה: מתוך ויקיפדיה

הדוקר נפצע גם הוא במהלך הדקירה בהימלטות שלו באורח קל, החייל נפצע באורח קשה. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הדוקר לאחר שהגישו לו טיפול לבית החולים איכילוב. כוחות גדולים של משטרה נמצאים בזירה מסביב אזרחים רבים התגודדו שנותרו בבהלה באזור הרכבת באיזור יש כרגע מהומה גדולה.

חובש בכיר במד"א משה עמיר שהגיע למקום מספר: "על הכביש סמוך לתחנת הרכבת ההגנה שכב צעיר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, במקום הייתה המולה גדולה מאוד. הענקנו לפצוע טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ובהמשך הוא פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבי"ח תל השומר".

האירוע הזה מצטרף לשורה של ניסיונות לפגוע בחיילי צה"ל, כוחות הביטחון ואזרחים. כמו כן, במהלך היום והלילה ישנן הפרות הסדר ברחבי הארץ. בצפון, אוטובוס קו אגד 960 שנסע במחלף באקה נרגם באבנים וכמוהו גם אוטובוס אגד בקו 959 שנסע ליד מי עמי לכיוון צפון. בשני המקרים נגרם נזק לשמשות האוטובוס אולם לא נפגע איש.

במחוז חוף במשטרה סיימו חבלני מחוז חוף בדיקת חפץ שנתפס בשעות הערב סמוך לכפר פרדיס.
על פי ממצאי הבדיקה נמצא כי מדובר במטען צינור מאולתר שהכיל חומר נפץ. עדויות שנאספו בשטח מאששות כי המטען הושלך לעבר כוח שוטרים שהוצב במקום בשל מחאה של תושבים.

כזכור, רק בשבוע שעבר נהרגו שני בני אדם ושניים נפצעו באורח קשה בפיגוע דריסה בירושלים, כשרכב הנהוג על ידי תושב מזרח ירושלים שהגיע מאזור הגבעה הצרפתית, פגע במספר עוברי אורח בכביש 1 סמוך לתחנת הרכבת הקלה ברחוב שמעון הצדיק.

 

לכתבה באתר מעריב השבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן