ניתוח בזמן אמת: SalesPredict תחזה עבורכם את העסקה הבאה

אם רק יכולתם להגיע לפגישה עם לקוח כאשר יש ברשותכם את כל הפרטים עליו, סיכום העסקאות הקודמות שלו, פרטים שונים שנאספו מהרשתות החברתיות וממנועי חיפוש שונים, מידע שיאפשר לכם לקבוע מחיר על פי מדד הלחץ בו שרוי וההערכות מעודכנות הנוגעות אליו… ובכן, אתם יכולים.

לחזות את הנתונים של העסקה הבאה

את חברת SalesPredict הישראלית, שמתיימרת לעשות בדיוק את מה שרשום למעלה ייסדו במאי 2012 קירה רדינסקי, שנבחרה לא מזמן לאחת מהיזמיות המבטיחות ביותר מתחת לגיל 35 של MIT וירון זכאי-אור. החברה מספקת למעשה פתרון SaaS מבוסס על הפלטפורמה של Salesforce, ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה, ומעסיקה 5 עובדים.

החברה מפתחת אפליקציית B2B הנמצאת ב-App Exchange (חנות האפליקציות של Salesforce) ומאפשרת ללקוח לזכות בתובנות על העסקאות הפוטנציאליות הנמצאות במערכת, על ידי תיעדוף חכם של העסקאות אשר הסתברות הביצוע שלהן גבוהה יותר, זאת תוך שימוש בהתקנה פשוטה הלוקחת פחות מ-15 דקות ואינה דורשת התאמה נוספת. המערכת שפיתחה החברה נמצאת כבר עכשיו בשלב הבטא בקרב לקוחות פרטיים בארצות הברית.

האפליקציה בוחנת עסקאות שבוצעו, בין אם הצליחו או נכשלו באמצע, מוסיפה נתונים מרשתות חברתיות, מבצעת ניתוח קונטקסטואלי של אתרי אינטרנט ומקורות מידע חינמיים ובתשלום ולאחר מכן מפעילה אלגוריתם Predictive Analytics ו-Data Mining אשר יודעים להבין את הגורמים המשפיעים על כל מכירה מוצלחת של הלקוח. כך, נוצרים חוקים אשר מעניקים Score על כל הזדמנות עסקית פוטנציאלית, כאשר ה-Score הזה מגיע ישירות לאיש המכירות. בהתאם ל-Score, איש המכירות יכול לבצע את התעדוף של העסקאות הפוטנציאליות הנמצאות במערכת.

לדעת הכל על הלקוח | תמונה: שאטרסטוק

גייסו לאחרונה מיליון דולר

לפני מספר חודשים, החברה הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה מיליון דולרים שנאספו מקרנות הון סיכון ביניהן פיטנגו, קבוצת המשקיעים AfterDox, קרן ההון סיכון RSL Venture Partmers ומשקיעים פרטיים אסטרטגיים נוספים. כחלק מהסכם ההשקעה, הצטרפו למועצת המנהלים של החברה גבי לוי מ-AfterFox וקלי טרנר מ-RSL Venture Partners. סבב הגיוס הנוכחי מעמיד את סך הכספים שהושקעו בחברה על כ-1.2 מיליון דולרים, כאשר 170 אלף דולרים הושקעו בחברה בתחילת דרכה מ-Friends & Family. את הכסף השקיעה החברה בפיתוח והתקדמות משלב בטא לגירסא סופית ראשונה וכמו כן גם לקידום השיווק והמכירות, אתר אינטרנט חדש, חומרים שיווקיים, קידום בחנות האפליקציות של Salesforce והוצאות נלוות.

המתחרות העיקריות של SalesPredict הן אפליקציות כמו Lattice Engines ו-Infer, אך ההבדל העיקרי ביניהן הוא עצם העובדה שהאפליקציות הללו יקרות ודורשות בנוסף למודל התשלום על השירות גם תשלום לאיש צוות שיטמיע את המערכת בתוך הארגון, בעוד היישום של SalesPredict נעשה באופן אוטומטי. בכך, המערכת הופכת להיות רלוונטית ביותר עבור חברות שלא רוצות להשקיע זמן ארוך בהגדרה של מערכות ומעדיפות פתרון אוטומטי. המודל העסקי של החברה שקוף, ומבוסס על תשלום חודשי של 100 דולרים עבור כל איש מכירות המשתמש באפליקציה.

ירון זכאי-אור, מנכ"ל החברה סיפר בריאיון לגיקטיים: "הערך ללקוח שמשתמש בפתרון שלנו הוא תעדוף של העסקאות הפוטנציאליות שלו. בחלק מהן הוא יעדיף שלא לטפל כי ההסתברות שהן תקרנה נמוכה, כך שהזמן שייחסך הוא עצום. שנית, הלקוח מסוגל לקבל תובנות משמעותיות על כיצד הוא צריך לנהל את השיחה בנוגע לאותן עסקאות שיש הסתברות טובה לכך שייצאו לדרך, ובכך למעשה אנו מעלים את ההסתברות הזו ואת הסיכוי להגיע לעיסקה".

לכתבה המקורית באתר בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

mirOculus: גילוי מוקדם לסרטן בבדיקת דם פשוטה

הטלוויזיה היא השוק הגדול הבא

Leviticus Cardio הישראלית מגייסת 4 מיליון שקלים

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן