נפתלי בנט: "אני לא אטרפד את מינויו של כחלון ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל"

שר הכלכלה מגיב להאשמות ראש הממשלה על כך שהוא טרפד את מינוי משה כחלון ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל.  בראיון לחדשות ערוץ 2 אמר נפתלי בנט: "אני לא אבלום את משה כחלון ואשמח שהוא יטל בתפקיד במנהל מקרעי ישראל כל עוד הוא יישאר במשרד השיכון".

השבוע הודיע נתניהו לכחלון כי למרות הבטחת הבחירות שנתן לו, הוא לא יוכל להתמנות ליו"ר המנהל, בשל העובדה כי אינה עומדת בקנה אחד עם ההסכם הקואליציוני. נתניהו הסביר את המהלך ואמר כי "תוצאות הבחירות לא מאפשרות לממש את כל התוכניות שהיו לנו. גם היום אני מאמין שרק הכפפה של רשות מקרקעי ישראל למשרד ראש הממשלה, יחד עם מינויו של משה כחלון לתפקיד, היה יכול להפחית משמעותית את מחירי הדירות לטובת כלל אזרחי ישראל".

נפתלי בנט | צילום: מרק ישראל סלם

ב-20 בינואר, פחות מיומיים לפני הבחירות, הודיעו שר התקשורת משה כחלון וראש הממשלה בנימין נתניהו על כוונתם למנות את הראשון ליו"ר מועצת מנהל מקרקעי ישראל. מטרת המינוי על פי אותה מסיבת עיתונאים הייתה להפחית באופן משמעותי את מחירי הדיור בארץ, השופט אליקים רובינשטיין אסר לשדר את האירוע בטענה כי מדובר בתעמולת בחירות.

עד היום החזיק בתפקיד יו"ר מועצת מקרקעי ישראל שר השיכון. כחלון יחליף את השר אריאל אטיאס. מועצת מקרקעי ישראל היא הגוף האחראי על המדיניות הקרקעית, שלפיה ינוהלו מקרקעי ישראל. כמו כן המועצה מפקחת על פעילותו של המנהל וקובעת את תקציבו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן