נתניהו, אדלסון ואובמה מועמדים לתואר איש השנה של מגזין טיים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נכלל גם השנה בין המועמדים לתואר "אישיות השנה" של המגזין טיים. נתניהו נכלל ברשימה מכובדת של מועמדים הכוללת גם את ברק אובמה, מיט רומני, ג'ו ביידן, פול ראיין, מייקל בלומברג, שלדון אדלסון, ביל והילרי קלינטון, טים קוק, מריו דראגי, מוחמד מורסי, מאריסה מאייר, מייקל פלפס, הראפר ג'יי זי, הצנחן פליקס באומגרטנר, רכב החלל קיריוסיטי אשר נחת על המאדים והחלקיק האלוהי.

בבחירתו השנתית מביע המגזין את דעתו לגבי מיהו היחיד או הקבוצה שלהם ההשפעה הגדולה ביותר על החדשות באותה השנה. למרות הכותרת, הנבחר אינו תמיד אנושי, ובעבר גם רעיונות ומכונות זכו בתואר.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

נתניהו מוזכר כמי שביסס השנה את אחיזתו בשלטון תוך הקמת קואליציה בעלת רוב מדהים; שכשזו קרסה, מצא מזור בימין הקיצוני, וכעת הוא נמצא בעמדת מצויינת לזכות בבחירות שיערכו בתחילת השנה הבאה.

פליקס באומגרטנר | צילום: Red Bull Pool Content

"הבחירות בישראל לא היו היחידות במוחו של נתניהו בשנה זו", נכתב באתר המגזין. "ראש ממשלת ישראל שיחק תפקיד גדול מדי במאבק בין נשיא ארה"ב ברק אובמה ומיט רומני. תמיכתו במתמודד הרפובליקני לא נהוגה בפוליטיקה הבינלאומית, וכעת נותר לראות אם יצליח לשפר את מערכת היחסים הקרירה שלו עם הנשיא הנבחר". 

"האמת היא שהוא צריך", ממשיכים בטיים, "תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים ירד כבר מזמן מהפסים, כפי שהמחישה ההסלמה האחרונה בעזה. במשמרתו של נתניהו הפכה הרשות הפלסטינית ללא רלוונטית".

התוצאות יוכרזו ב-31 בדצמבר ב-23:59. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן